gardeshban.ir

رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد/
از ابتدای آبان ماه محدودیت ۶۰ درصدی برای پذیرش مسافر در پروازهای داخلی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و ابلاغ شد.
کد خبر: ۳۵۵۳۰
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹-1399 October 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
از ابتدای آبان ماه محدودیت ۶۰ درصدی برای پذیرش مسافر در پروازهای داخلی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و ابلاغ شد و از همان زمان شرکت‌های هواپیمایی نسبت به اعمال این محدودیت انتقاد داشتند و در چندین مرحله با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی مکاتباتی داشتند اما تاکنون پاسخی در این زمینه دریافت نکرده‌اند.

کار به جایی رسید که مقصود اسعدی سامانی –دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی- اعلام کرد که برای برداشته شدن این محدودیت که در شرایط کنونی اقتصادی و کرونایی فشار مضاعفی بر ایرلاین‌ها وراد کرده و در هیچ یک از ایرلاین‌ها رعایت نمی‌شود، به رییس جمهور نامه‌ای را ارسال کرده است.

تورج دهقان زنگنه ـ رییس سازمان هواپیمایی کشوری ـ در این باره گفت: این نکته که اعمال محدودیت‌های ۶۰ درصدی برای پذیرش مسافر در پروازها در هیچ یک از ایرلاین‌ها اجرایی نشده و از سوی یاتا و ایکائو نیز توصیه نشده، درست است.

وی با اشاره به اینکه اعمال این محدودیت می‌تواند فشار اقتصادی مضاعفی بر ایرلاین‌ها وارد کند، تاکید کرد: تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا  یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لغو این محدودیت را اعلام نکنند، اجرای این پروتکل در همه پروازهای داخلی ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در راستای حفظ سلامت مردم تابع متولیان بهداشت و درمان خواهیم بود و همچنان بر اجرای دقیق این پروتکل نظارت خواهیم کرد و اگر در پروازی خلاف آن را مشاهده کنیم مسلما با آن برخورد خواهیم کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار