gardeshban.ir

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز فعالیت سامانه مدیریت و کنترل پروژه‌های منطقه آزاد قشم خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۷۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹-1399 October 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمدرضا عباسی بابیان این مطلب، اظهار کرد: این سامانه باهدف کنترل و رصد روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، اقتصادی و گردشگری در سطح جزیره به بهره‌برداری رسیده است.

عباسی ادامه داد: آغاز فعالیت سامانه مدیریت و کنترل پروژه‌های منطقه آزاد قشم، کمک شایانی به اخذ تصمیمات استراتژیک و برنامه‌ریزی جهت رفع موانع و مشکلات احتمالی و همچنین ایجاد شفافیت خواهد داشت.

به گفته وی، کاربری آسان، ورود اطلاعات توسط حوزه‌های تخصصی و بالا بردن دقت و صحت اطلاعات، انعطاف‌پذیری در اخذ گزارش‌های مدیریتی، مشاهده هم‌زمان پیشرفت ریالی و فیزیکی، میزان اشتغال و تحلیل آن مهم‌ترین مزایای این سامانه می‌باشد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین مشاهده و تحلیل موانع و مشکلات موجود در مسیر پیشبرد پروژه‌ها و طرح‌ها، مدیریت زمان و هزینه اجرا، مدیریت دانش و مستندسازی اطلاعات برای بهره‌برداری در پروژه‌های آتی و ایجاد زبان مشترک جهت پیشبرد برنامه‌های اجرایی دیگر مزایای استفاده از سامانه مدیریت و کنترل پروژه منطقه آزاد قشم هستند.

عباسی تأکید کرد: راه‌اندازی این سامانه اقدام عملیاتی مهمی در راستای شفاف‌سازی و کاهش بروکراسی در سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه سامانه‌ها درزمینه های مختلف، به‌منظور تسهیل در بهره‌مندی از امکانات و ایجاد بستر لازم جهت ارائه اطلاعات را به‌صورت شفاف فراهم می‌کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار