gardeshban.ir

هتل پارمیدا کیش هتلی ۴ ستاره است که در قلب جزیره دیدنی کیش واقع شده است
کد خبر: ۳۵۶۸۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹-1399 October 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل پارمیدا کیش هتلی ۴ ستاره است که در قلب جزیره دیدنی کیش واقع شده است؛ این هتل که در سال ۹۳ به بهره برداری رسید در کنار مرکز تجاری قرار گرفته و دسترسی راحتی به مراکز خرید و حتی مکان های دیدنی جزیره دارد. اما آنچه که هتل پارمیدای کیش را به یکی از اولویت های انتخابی گردشگران کیش تبدیل کرده است برخورداری از فضای دلنشین باغ و باغچه و واحدهای اقامتی لوکس و مدرنی است که از چیدمان منحصر به فردی بهره مند هستند.

هتل پارمیدا کیش در ۸۱ باب واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند که شامل اتاق های ۲ تخته تا ۳ تخته و سوئیت های معمولی ۳ نفره تا سوئیت های رویال ۴ نفره است. در دکوراسیون این اتاق ها رنگ های گرمی به کار برده شده و داخلشان امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، میز تحریر، دراور، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، مینی بار، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی ارائه می شود. 

حمام اتاق ها اختصاصی بوده و مجهز به حوله، دمپایی و لوازم استحمام و بهداشتی هستند. بعضی از این اتاق ها دارای بالکن هستند که برخی از آن ها دید خوبی به فضای سرسبز هتل و باغچه دارند و یا چشم انداز دوری از دریا از آن ها پیداست.

مهمانان در طول اقامت خود می توانند در فضای سرسبز هتل حال و هوایی عوض کنند و یا از مسیر پیاده روی آن استفاده کنند. کافی شاپ یا چایخانه سنتی هتل مکان مناسبی برای دورهمی مهمانان است. 

در طبقه همکف هتل رستورانی با ظرفیت ۱۷۰ نفر وجود دارد که هم در کیفیت غذاهای طبخ شده و هم دکوراسیون مجللش بی نظیر است. هتل پارمیدا کیش یک رستوران بزرگ دیگر نیز دارد که با ظرفیت ۳۲۰ نفر و منوی غذاهای ایرانی خاطره‌ای به یادماندنی را از اقامت در هتل به جای می گذارد.

مهمانان هتل پارمیدا کیش برای رفع خستگی خود به استخر هتل پناه می برند؛ مکانی دلنشین که در هر فصلی اجازه شنا را به مهمان می دهد و استفاده از آن کاملا رایگان است. به غیر از این، خدمات جکوزی هتل پارمیدا در فضایی کاملا خصوص و به صورت حرفه ای ارائه داده می شود که صبح تا عصر به عنوان تایم بانوان و از عصر تا شب تایم آقایان اختصاص یافته است. هتل امکان تجربه از امکانات ماساژ را هم برای مهمانانشان فراهم کرده است.

در محوطه هتل پارمیدا کیش زمینی در ابعاد ۲۰ در ۴۰ مترمربع وجود دارد که علاقه مندان تنیس می توانند در تمام ایام هفته از آن بهره مند شوند. ضمنا استفاده از پارکینگ اختصاصی هتل برای مهمانان کاملا رایگان است و این پارکینگ حدود ۴۰ خودرو ظرفیت دارد. 

به غیر از موارد ذکر شده امکانات و خدماتی مثل کرایه خودرو، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، خدمات باربری، پرینتر، اتاق چمدان، روزنامه، لاندری، آتلیه، کتابخانه، آژانس مسافرتی و پذیرش ۲۴ نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرند. 

در کل هتل پارمیدا فضای بسیار متفاوتی را خلق کرده تا آرامش را به روح و روان مهمانان هدیه کند و لذت سفری آرامش بخش را برای آن ها به ارمغان بیاورد و به همت تجربه ۵ ساله و داشتن کادری آموزش دیده در این امر موفق بوده است.


اماکن نزدیک هتل پارمیدا کیش

فاصله هتل پارمیدا کیش تا اسکله تفریحی: ۱.۶ کیلومتر

فاصله هتل پارمیدا کیش تا پلاژ آقایان: ۱.۳ کیلومتر

فاصله هتل پارمیدا کیش تا کارتینگ: ۱ کیلومتر

فاصله هتل پارمیدا کیش تا بولینگ مریم: ۱ کیلومتر

فاصله هتل پارمیدا کیش تا کیبل اسکی: ۱.۲ کیلومتر

فاصله هتل پارمیدا کیش تا بازار پردیس ۲: ۶۵۳ متر

فاصله هتل پارمیدا کیش تا بازار مروارید: ۱ کیلومتر

فاصله هتل پارمیدا کیش تا مرکز تجاری: ۸۹۹ متر


هتل پارمیدا؛هتلی ۴ستاره در جزیره کیش با  فضای دلنشین/عکس

هتل پارمیدا؛هتلی ۴ستاره در جزیره کیش با  فضای دلنشین/عکس

هتل پارمیدا؛هتلی ۴ستاره در جزیره کیش با  فضای دلنشین/عکس

هتل پارمیدا؛هتلی ۴ستاره در جزیره کیش با  فضای دلنشین/عکس

هتل پارمیدا؛هتلی ۴ستاره در جزیره کیش با  فضای دلنشین/عکس

هتل پارمیدا؛هتلی ۴ستاره در جزیره کیش با  فضای دلنشین/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار