gardeshban.ir

پاییز بهترین زمان برای جنگل نوردی است وقتی که برنگ برگ ها عوض می شود جنگل ها هزار رنگ می شوند.
کد خبر: ۳۶۰۲۵
تاریخ انتشار : جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 03
گردشبان (gardeshban.ir) :

پاییز بهترین زمان برای جنگل نوردی است وقتی که برنگ برگ ها عوض می شود جنگل ها هزار رنگ می شوند و گویی در میان انبوهی از رنگ قدم می زنی. بگذریم از اینکه این روزها به بدترین شکل ممکن دارند با باقی مانده جنگل هایی که برای مان مانده تا می کنند...!


جنگل های دو هزار وسه هزار

تماشای پاییز در بین جنگل های دو هزار و سه هزار و اقامت در هتل سه ستاره در جنگل دو هزار، بازدید از شهرهای رامسر، نمک آبرو، کلاردشت، متل قو و جنگل های عباس آباد به مدت دو شب و سه روز با صبحانه، ناهار و عصرانه نفری 158 هزار تومان است.


جنگل ابرجنگل ابر که زبانزد خاص و عام است. سفر سه روزه به جنگل ابر، تماشای دورنمای قلعه مازیار، درختان کم نظیر و حفاظت شده سرخ دار و بازدید از بنای یادبود بایزید بسطامی، سه وعده صبحانه، دو وعده شام و پذیرایی بین روز، اقامت در کمپ و خانه محلی در کل 287 هزار تومان هزینه دارد.


جنگل های گرگان سه روز و نیم جنگل پیمایی در جنگل های پاییزی حفاظت شده جهان نما، اقامت در ییلاق زیبای جهان نما، جنگل های درازنو، ساحل دریای مازندران، برج تاریخی رادکان و بازدید از آبشار کبودوال با یک شب اقامت در خانه روستایی در جهان نما و یک شب اقامت در هتل سه ستاره در علی آباد، سه وعده صبحانه، دو وعده ناهار و یک وعده شام برای تان 250 هزار تومان تمام می شود.


جنگل های اسالم - خلخال مسیر فوق العاده زیبای اسالم تا خلخال هم که دیگر حرف ندارد. پیاده روی در جنگل های خلخال تا اسالم، بازدید از روستاهای سه ناو، کوهنوردی و جنگل پیمایی ناب، شهرهال اسالم و خلخال، ییلاقات جنگل های طالش، ساحل گیسوم با دو وعده صحانه، یک وعده ناهار و یک شب اقامت در خانه محلی و یک شب اقامت در هتل سه ستاره در اسالم 220 هزار تومان می شود. این تور سه روز و نیم هم طول میکشد.


جنگل های درفک

سفر دو روزه به جنگل های پاییزی سیاهکل و دیلمان، آبشار لوناک، بازدید از بافت روستای زیبای شاه شهیدان، کاروانسرای تی تی، دامنه گردی در قله درفک با دو وعده صبحانه و یک وعده ناهار و روزی حدود سه ساعت پیاده روی در جنگل به طور متوسط 115 هزار تومان می شود.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار