gardeshban.ir

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محورهای برفگیر شاهد توقف های مقطعی و یا کندی حرکت به دلیل لغزنده بودن معابر می باشیم.
کد خبر: ۳۶۰۲۶
تاریخ انتشار : جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ عین اله جهانی اعلام کرد: در محورهای برفگیر در حال حاضر علیرغم حضور موثر پلیس راه، شاهد توقف های مقطعی و یا کندی حرکت به دلیل لغزنده بودن معابر هستیم.

وی افزود: گزارش ها در ۲۴ساعت گذشته حکایت از مسدود شدن محورهایی از قبیل "خلخال-سرچم"، "مهاباد-بوکانگ و "سرورآباد به پاوه(گردنه ژالانه)" به علت بارش برف، کولاک و کاهش دید دارد و در کنار این موضوع، وقوع تصادفاتی به دلیل لغزندگی معابر را شاهد بوده‌ایم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه اظهارکرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل تردد بدون زنجیر چرخ میسر نیست و این وضعیت محور "شاهین دژ-میاندوآب"، محور "بوئین زهرا" و محور "داران-الیگودرز" را نیز شامل می شود البته بارش باران در استان های گیلان، مازندران و گلستان نیز به نوبه خود رانندگی در این استان ها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: به هموطنان توصیه می شود قبل از حرکت با شماره های ۸۸۲۵۵۵۵۵ ، ۱۲۰ تماس بگیرند و یا با مراجعه به وبسایت www.rahvar120.ir از وضعیت راه ها و محدودیت ها و ممنوعیت هایی که ممکن است پلیس به صورت میدانی برای حفظ ایمنی و پیشگیری از در راه ماندن هموطنان اتخاذ کند، مطلع شوندو تنها مرجع اطلاع رسانی دراین موارد پلیس راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جهانی در پایان ضمن توصیه نسبت به پرهیز از سفرهای غیر ضروری گفت: تقاضا می شود حتما زنجیرچرخ ، سلامت و ایمنی وسیله نقلیه و به همراه داشتن پوشاک گرم و باک پر سوخت، مدنظر هموطنان باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار