gardeshban.ir

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفری دو روزه به یزد ضمن افتتاح چند طرح گردشگری، از بافت‌ها و اماکن تاریخی این استان بازدید خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۰۵۷
تاریخ انتشار : شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
«علی اصغر مونسان» که قبل از ظهر امروز شنبه چهارم بهمن‌ماه در فرودگاه شهید صدوقی مورد استقبال مسئولان استان یزد قرار گرفت، امروز و فردا ضمن بازدید از بافت‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این دیار گردشگری، تعدادی از طرح‌های این حوزه را نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد داد.

وزیر گردشگری پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، در این دو روز چندین اقامتگاه و سفره‌خانه سنتی را افتتاح خواهد کرد و با رئیس فراکسیون گردشگری و دیگر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، همچنین انجمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد این حوزه دیدار خواهد داشت.

بازدید از بازار قدیم یزد(بازار زرگری) و اهدای لوح تقدیر بازاریان به وزیر به توجه به ثبت یزد به عنوان شهر ملی زیورآلات سنتی ایران، بازدید از بخش‌های مختلف بافت جهانی شهر یزد و همچنین سرکشی از بافت تاریخی اردکان و باغ جهانی پهلوانپور مهریز، از دیگر برنامه‌های این سفر است.

مونسان فردا یکشنبه ضمن نصب هولوگرام خودروهای ساماندهی شده سافاری کانون جهانگردی و بازدید از موزه ایثار و شهادت، در اردکان عملیات مرمت پردیسان را که توسط شرکت معدنی چادرملو انجام خواهد شد را آغاز می‌کند.

سفر دو روزه‌ی وزیر گردشگری به یزد+عکس

سفر دو روزه‌ی وزیر گردشگری به یزد+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار