gardeshban.ir

هتل چهار ستاره آیریس ایدن، هتلی لوکس در شهر پراگ است که با سیستم حمل و نقل عمومی ۱۵ دقیقه فاصله دارد و به نوعی می توان گفت در قلب شهر پراگ واقع شده است.
کد خبر: ۳۶۱۴۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل چهار ستاره آیریس ایدن، هتلی لوکس در شهر پراگ است که با سیستم حمل و نقل عمومی ۱۵ دقیقه فاصله دارد و به نوعی می توان گفت در قلب شهر پراگ واقع شده است، منطقه ای که امکانات تفریحی و تجاری در هم آمیخته شده اند. 

دقیقا در نزدیکی هتل به مراکز خرید بسیار بزرگی دسترسی خواهید داشت و انواع وسایل مورد نیازتان را می توانید تهیه کنید. هتلی در مرکز شهر که تا تراموا و اتوبوس های شهری ۴ کیلومتر فاصله دارد و ایستگاه اصلی هرکدام رو به این هتل هستند و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی پراگ دارند. اگر اهل موزه و تاریخ هستید می توانید با استفاده از همین اتوبوس ها به موزه های پراگ دسترسی داشته باشید.


امکانات کلی هتل آیریس ایدن

در هتل آیریس ایدن می توانید از پارکینگ و اینترنت رایگان استفاده کنید، همچنین این هتل مجهز به شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی همراه با اتاق های خانواده و اتاق هایی برای افراد غیرسیگاری و رستوران و بار است. در فضای بیرونی این هتل مبلمان چیده شده که می توانید بر روی آن ها نشسته و از چشم انداز بی نظیر لذت ببرید. 

از تراس هتل نیز به چشم انداز زیبا نگاه کنید و لحظات خوشی را تجربه نمایید. همچنین در قسمت بیرونی هتل امکانات باربیکیو دایر است. با رزرو این هتل می توانید بلیط های جاذبه ها و اجراها را با پرداخت هزینه تهیه کنید. در هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو این هتل توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. اقامت در این هتل به قصد سفر کاری بسیار مناسب است، زیرا امکاناتی برای برگزاری جلسات، فکس و کپی دایر هستند. 

خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. پذیرش هتل آیریس ایدن نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و شامل بخش هایی مانند محل نگهدای چمدان ها، میز تور، خدمات بلیط و تبدیل ارز وجود دارند. برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از قسمت لابی این هتل ماشین کرایه کنید. 

همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می توانید از آسانسور استفاده نمایید. همچنین برای افراد معلول نیز امکانات خاصی در Iris Hotel Eden در نظر گرفته شده است تا اقامتی ایده آل تجربه کنند. پرسنل مجرب هتل آیریس ایدن نیز به چندین زبان دنیا مانند انگلیسی، چکی، آلمانی، اسپانیایی و روسی تسلط دارند.


امکانات تفریحی هتل آیریس ایدن

در هتل آیریس ایدن امکاناتی نظیر ورزش های زنده، موسیقی ها و اجراهای زنده، تور دوچرخه سواری، کلوب کودکان، صخره نوردی و کلاس های تنیس وجود دارند. خدماتی نظیر ماساژ برای کل بدن در این هتل انجام می گیرد که باید با وقت قبلی و پرداخت هزینه تایم رزرو کنید. مسافران این هتل می توانند به امکانات ورزشی با هزینه جداگانه دسترسی خواهند داشت.


رستوران هتل آیریس ایدن

در رستوران این هتل به نام Café Restaurant Eden غذاهای بین المللی و محلی را در وعده های صبحانه، ناهار، شام، میان وعده و زمان چای به صورت منویی سفارش دهید.


اتاق های هتل آیریس ایدن

انواع اتاق در هتل آیریس ایدن عبارتند از اتاق سینگل، اتاق توئین یا دوبل اکونومی، اتاق تریپل با ورودیه رایگان باغ وحش، اتاق خانواده با ورودیه رایگان باغ وحش، اتاق دوبل سوپرییر با چشم انداز استادیوم، اتاق دوبل سوپرییر، سوئیت خانواده با ورودیه رایگان باغ وحش، اتاق دوبل بوجت و اتاق خانواده سوپرییر.


امکانات اتاق های هتل آیریس ایدن

اتاق های موجود در هتل آیریس ایدن چیده بسیار جالبی دارند و همگی دارای تهویه مطبوع بوده و به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. همچنین در اتاق های هتل آیریس ایدن می توانید امکاناتی نظیر کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتو، سیستم گرماشی و سرمایش، پنکه، یخچال، کتری برقی، میز، تلویزیون، تلفن، شبکه های ماهواره ای است. در حمام های اتاق ها نیز می توانید به دوش، وان، توالت فرنگی، حوله و سشوار و لوازم بهداشتی دسترسی داشته باشید.


فاصله هتل آیریس ایدن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل آیریس ایدن تا موزه ملی پراگ: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آیریس ایدن تا پل چارلز: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آیریس ایدن تا ساعت نجومی پراگ: ۷٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آیریس ایدن تا میدان شهر قدیمی: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله هتل آیریس ایدن تا کلیسای سنت ویتوس: ۹٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آیریس ایدن تا قلعه پراگ: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل آیریس ایدن تا باغ وحش پراگ: ۱۱ کیلومتر


هتل چهار ستاره آیریس ایدن؛ اقامتگاهی لوکس در شهر پراگ/عکس

هتل چهار ستاره آیریس ایدن؛ اقامتگاهی لوکس در شهر پراگ/عکس

هتل چهار ستاره آیریس ایدن؛ اقامتگاهی لوکس در شهر پراگ/عکس

هتل چهار ستاره آیریس ایدن؛ اقامتگاهی لوکس در شهر پراگ/عکس

هتل چهار ستاره آیریس ایدن؛ اقامتگاهی لوکس در شهر پراگ/عکس

هتل چهار ستاره آیریس ایدن؛ اقامتگاهی لوکس در شهر پراگ/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار