gardeshban.ir

معرفی/
هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه از هتل‌های ۵ ستاره و حیرت انگیز شهر قونیه است.اتاق‌هایی که این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، واقعا منحصر به فرد و باورنکردنی هستند.
کد خبر: ۳۶۲۲۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه از هتل‌های ۵ ستاره و حیرت انگیز شهر قونیه است. این هتل مدرن و تماشایی که با ساختمان شیشه‌ای و باورنکردنی‌اش همه را مسحور تماشای خود می‌سازد، همواره با تکیه بر تجربه چندین ساله خود، ثانیه به ثانیه اقامت مهمانانش را توام با خاطرات فراموش نشدنی می‌کند. اتاق‌هایی که هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، واقعا منحصر به فرد و باورنکردنی هستند.

در تمامی این اتاق‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل سرویس اینترنت بی سیم رایگان و پر سرعت، سیستم تهویه مطبوع، کف فرش پوش، کتری، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و حمامی همراه با دوش، سشوار و وسایل بهداشتی رایگان، در محیطی دنج و آرامش بخش فراهم آورده شده‌اند. 

چشم انداز اتاق‌های هتل Ramada Plaza By Wyndham Konya به سمت شهر زیبای قونیه و فضای شگفت آور آن است. این یعنی، شما در اتاق خودتان یک فنجان چای به دست می‌گیرد و در اوج آرامش، مناظری باور نکردنی از شهر قونیه را تماشا می‌کنید.

این هتل همچنین برای مسافرانی که از طریق هواپیما به این شهر سفر میکنند خدمات رفت و برگشت ارائه میکند. البته شما به هیچ وجه نباید همه وقت خودتان در هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه را داخل این اتاق‌ها سپری کنید. زیرا برای مثال، رستوران منودار هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه نیز آنقدر جذاب است که ارزش مراجعه‌ای چندین باره داشته باشد.

از طرفی دیگر این هتل فرصت انجام بازی تنیس و ورزش در سالن بسیار مجهز را نیز برای مهمانانش فراهم آورده است. حتی گهگاه کلاس‌های تناسب اندام هم در هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه برگزار می‌گردد. 

طبیعتا پس از انجام این فعالیت‌ها، بدن شما نیازمند استراحت و رفع خستگی است. پس در این قسمت، هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه شما را به مرکز اسپا دعوت خواهد کرد. جایی که متخصصان حرفه‌ای ماساژ منتظرتان هستند تا حال و هوای تازه‌ای به جسم و روحتان ببخشند.

در کنار این‌ها، از شنا در استخر سرپوشیده و تمام فصل و همچنین استراحت در سونای هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه نیز نمی‌توان صرف نظر کرد. ضمنا، بد نیست بدانید که استخر کودکان هم در هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه دایر است. بنابراین اگر شما با خانواده و فرزندان خودتان به شهر قونیه سفر کرده باشید، آنها نیز لحظات لذت بخشی در این هتل تجربه خواهند کرد. 

تا از بحث سفر با بقیه خارج نشده‌ایم این را هم بگوییم که با توجه به آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه، شما می‌توانید حتی حیوان خانگی خودتان را نیز در سفر به شهر قونیه همراهتان داشته باشید.

تراس مبله و تماشایی هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه دیگر جایی است که رو به جاهای دیدنی قونیه است و می‌تواند در تمدد اعصاب شما نقش ویژه‌ای ایفا کند. با توجه به اینکه کارکنان هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه سرویس‌های مختلفی اعم از مناسب سازی فضای هتل برای افراد معلول، اتوکشی، خشکشویی و لباس‌شویی را با کیفیتی عالی برای مهمانان به ارمغان می‌آورند، معمولا از این بابت هم هیچ مشکلی متوجه کسی نمی‌شود. 

نکته جالب در مورد کارکنان مجرب هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه، تسلط اکثریت آنها به چندین زبان زنده دنیا از جمله ترکی استانبولی، انگلیسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی است. اگر واقعا به دنبال اقامتگاهی مجلل و اقامتی اعیانی و خاص هستید پس برای انتخاب و رزرو اتاقی در هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه یک لحظه هم شک و تردیدی به خود راه ندهید.


اماکن نزدیک به هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه:

فاصله هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه تا پایانه مسافربری: ۱٫۵ کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه تا موزه مناره اینجه: ۶٫۴ کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه تا فرودگاه: ۶٫۴ کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه تا مسجد علائدین: ۷٫۳ کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه تا موزه مولانا: ۷٫۴ کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه تا مرکز فرهنگی مولانا: ۷٫۵ کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا بای ویندهام قونیه تا شهر باستانی کلیسترا: ۱۲٫۹ کیلومتر


رامادا پلازا بای ویندهام؛ هتلی ۵ ستاره و حیرت انگیز در شهر قونیه +تصاویر

رامادا پلازا بای ویندهام؛ هتلی ۵ ستاره و حیرت انگیز در شهر قونیه +تصاویر

رامادا پلازا بای ویندهام؛ هتلی ۵ ستاره و حیرت انگیز در شهر قونیه +تصاویر

رامادا پلازا بای ویندهام؛ هتلی ۵ ستاره و حیرت انگیز در شهر قونیه +تصاویر

رامادا پلازا بای ویندهام؛ هتلی ۵ ستاره و حیرت انگیز در شهر قونیه +تصاویر

رامادا پلازا بای ویندهام؛ هتلی ۵ ستاره و حیرت انگیز در شهر قونیه +تصاویر

رامادا پلازا بای ویندهام؛ هتلی ۵ ستاره و حیرت انگیز در شهر قونیه +تصاویر

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار