gardeshban.ir

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درباره اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه و نتایج حاصل شده از آن توضیحاتی داد.
کد خبر: ۳۶۴۲۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 13
گردشبان (gardeshban.ir) :

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در پایان جلسه طرح شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات ما تماما براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی کرونا است. در تهران بزرگ اعمال محدودیت‌های کرونا طبق روال قبل از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح انجام می‌شود، اما با هماهنگی که با ستاد داشتیم تا ساعت ۲۱:۳۰ زمانی را به مردم داده ایم.

وی ادامه داد: چیزی که مشاهده می‌کنیم در ساعات پایانی و آخرین لحظاتی که محدودیت‌ها شروع می‌شود، مقداری ترافیک داریم و تقریبا با نیم ساعت تاخیر از چیزی که اعلام شده اعمال قانون انجام می‌شود، ولی اعمال محدودیت‌ها کماکان پابرجاست و لذا خواهش می‌کنم که مردم این محدودیت‌ها را رعایت کنند.

سردار رحیمی گفت: چیزی هم که مشاهده کردیم این است که این طرح نتیجه داشته است و تصمیمی که ستاد ملی مقابله با ستاد استانی گرفتند نتایج خوبی دربر داشته است.

سردار رحیمی اظهار کرد: آن چیزی که ما در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تهران مشاهده می‌کنیم شهروندان رعایت می‌کنند و وضعیت بهتر شده است. ما با تذکر و هشدار کار را انجام می‌دهیم قرار بود کسانی که فاقد ماسک هستند با عکس گرفتن اعمال قانون شوند که زیر ساخت‌های این کار آماده نشد.

وی ادامه داد: در حد تذکر کار خود را انجام می‌دهیم و در داخل خودرو‌هایی که از یک سرنشین بیشتر دارند مانند گذشته عمل می‌کنیم.


باشگاه خبرنگاران 

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار