gardeshban.ir

جانشین ستاد کرونای گیلان گفت: آمارها از کاهش ۱۵ درصدی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از سوی مردم طی هفته های اخیر خبر می دهد.
کد خبر: ۳۶۶۲۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمود قاسم نژاد، با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان گیلان طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: متاسفانه از سه شهرستان نارنجی به هفت شهرستان نارنجی رسیدیم.

وی با بیان اینکه افزایش شهرستان های نارنجی حاکی از کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی است، افزود: سهل انگاری مردم در مقابل بیماری کرونا بیشتر شده است.

قاسم نژاد، یکی از مهمترین عوامل کاهش رتبه استان در رنگ بندی کرونایی را تراکم بسیار بالای جمعیت دانست و یادآور شد: متاسفانه شاهد تردد هموطنان به استان گیلان و رفت و آمد مردم از شهرستان های نارنجی به سایر شهرها هستیم.

وی از مردم خواست به غیر از مواردضرورت به استان گیلان سفر نداشته باشند و گفت: براساس اعلام سخنگوی ستاد ملی کرونا از ۱۸ بهمن محدودیت های شدید تردد به استان های شمالی اعمال شده و منع ورود به این استان ها وجود دارد لذا هموطنان تا پایان سال از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا در گیلان در گفت و گو با خبر شبکه باران از تشدید نظارت بر اماکن، بازارها، مطب ها و نانوایی ها خبر داد و اضافه کرد: شاهد کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم و لذا برخورد قضایی با اصناف و پلمب صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، با بیان اینکه آمارها از کاهش ۱۵ درصدی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از سوی مردم طی هفته های اخیر خبر می دهد، خاطرنشان کرد: مردم باید نگران بیماری باشند و با کاهش موارد ابتلا، تصور نکنند که کرونا به پایان رسیده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار