gardeshban.ir

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از شهروندان خواست از سفر غیرضروری به محورهای کوهستانی استان البرز خودداری کنند و گفت: در صورت ضرورت سفر تجهیزات زمستانی همراه داشته باشید.
کد خبر: ۳۶۶۴۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: طی دو روز گذشته بارش برف در محورهای کوهستانی استان به خصوص محور کرج-چالوس تداوم داشته است، گفت: به همین دلیل طی این مدت شاهد وقوع چندین بهمن در این محور بوده ایم که توسط نیروهای راهداری پاکسازی شده است.

محمودی افزود: ساعت هفت صبح امروز یکشنبه ۱۹ بهمن هم شاهد ریزش بهمن در محدوده پیچ آیینه محور کرج-چالوس بودیم که توسط نیروهای راهداری پاکسازی شد.

این مسئول تأکید کرد: شهروندان از سفر غیرضروری به محورهای کوهستانی استان البرز خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر تجهیزات زمستانی، زنجیرچرخ و ... به همراه داشته باشید.

محمودی با اشاره به استقرار ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در محورهای استان با استفاده از ۲۰۰ نیروی راهدار در قالب ۱۳ راهدارخانه ثابت و سیار خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع همکاران راهدار در همه محورها و کمک پلیس، هلال احمر و اورژانس همه محورها باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار