gardeshban.ir

سخنگوی سازمان هواپیمایی/
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: اجازه هیچ گونه افزایش قیمت برای تعطیلات پایان هفته را به ایرلاین‌ها نمی‌دهیم و تعداد پروازها هم تغییری نخواهند کرد.
کد خبر: ۳۶۷۱۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه با توجه به تعطیلات پایان هفته هیچ برنامه‌ای برای تغییر پروازها نداریم، گفت: با توجه به محدودیت‌های تردد جاده‌ای که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در بخش حمل و نقل جاده‌ای ایجاد شده استقبال مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه بخش هوایی افزایش می‌یابد.

تعداد پروازها در پایان هفته تغییر نمی‌کند

به گفته این مقام مسئول در این خصوص تعداد پروازها در مقاطع مختلف را کاهش و یا افزایش نداده‌ایم و تغییری در تعداد پروازها نداده‌ایم.

ذیبخش همچنین درباره نظارت پروازها هم توضیح داد: سازمان هواپیمایی کشوری نظارت خود را بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی افزایش داده است و همین امر باعث شد که دو شرکت هواپیمایی چندی پیش ضمن دریافت اخطار، چند پرواز آنها نیز لغو شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اظهار کرد: همچنین سازمان هواپیمایی کشوری نظارت خود را بر روی قیمت‌ها افزایش داده است و ما اجازه تخلف در حوزه افزایش قیمت را نمی‌دهیم.

براساس این گزارش با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و با توجه به تعطیلات پیش رو در پایان هفته، دولت محدودیت‌های جاده‌ای را در نظر گرفته است به طوری که طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های استان مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافر پذیر بودن ممنوع اعلام شده است.

با توجه به این مصوبه علاوه بر جلوگیری از ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های اعلام شده رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند مبلغ پنج میلیون ریال جریمه برای پلاک خودرو آنان منظور خواهد شد. این مصوبه با توجه به تعطیلات پیش روی ۲۲ بهمن منظور شده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

گفتنی است، با توجه به این محدودیت‌ها برخی از مسافران ترجیح می‌دهند که از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه بخش هوایی استفاده کنند که به نظر می‌رسد حجم تقاضا در پایان هفته برای شهرهای جنوبی افزایش یابد که این خود ممکن است زمینه ساز تغییر قیمت‌ها شود اما به گفته سازمان هواپیمایی کشور، این سازمان با تشدید نظارت و بازرسی‌ها اجازه هیچ گونه افزایش قیمت و یا تغییر قیمتی را نخواهند داد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار