gardeshban.ir

هتل ۳ ستاره ناپولیون استانبول در نزدیکی میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۷۷۷
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۳ ستاره ناپولیون استانبول در نزدیکی میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار دارد. هتل ناپولیون با امکانات و خدمات بی نظیر خود نسبت به هتل های ۳ ستاره دیگر در این منطقه بسیار لوکس است و چشم انداز زیبایی از شهر استانبول در اختیارتان قرار می دهد که تماشای این منظره برای همه مسافران لذتبخش است. 

این هتل زیبا در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است و فاصله کمتر از یک کیلومتری تا مرکز شهر دارد و از این جهت مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. در واقع، از مزیت های اصلی هتل ناپولیون استانبول می توان به نزدیکی جاهای دیدنی استانبول اشاره کرد. رزرو این هتل از سایت بوکینگ از سال ۲۰۱۷ فراهم گردیده است.


امکانات کلی هتل ناپولیون

در هتل ناپولیون امکاناتی نظیر وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، روم سرویس و بار در هتل ناپولیون وجود دارند. قسمت پذیرش هتل ۲۴ ساعته فعالیت دارند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما استانبول نگران نباشید، زیرا قسمت پذیرش به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند. 

همچنین در صورت نیاز به پول ترکیه می توانید در قسمت پذیرش به قسمت تبدیل ارز مراجعه کنید، همچنین بلیط های جاذبه های دیدنی و جاهای تفریحی استانبول را از این قسمت تهیه کنید. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. 

در صورت نیاز به فکس و کپی می توانید به قسمت مربوطه از این هتل مراجعه کنید و اینکه کارکنان به زبان‌ های ترکی استانبولی، عربی، انگلیسی و فارسی صحبت می کنند و همین موضوع توجه گردشگران ایرانی را به Napolyon Hotel سوی خود جلب می کند. 

به ویژه اگر به راهنمای سفر به استانبول نیاز داشتیدُ این کارکنان می توانند با خوش رویی جاذبه ها و مراکز خرید استانبول را به شما معرفی کنند.

امکانات تفریحی هتل

در این هتل محل های برای بازی کودکان تعبیه شده است، همچنین برای کودکان خردسال محلی برای نگهداری شان وجود دارد تا بزرگسالان بتوانند با آسایش به گشت و گذار بپردازند.

رستوران هتل ناپولیون

همه روزه می توانید به قسمت سلف سرویس صبحانه رفته و غذاهای ترکی و آسیایی حلال و خوشمزه سفارش داده و نوش جان کنید. توجه داشته باشید که هتل ناپولیون استانبول فاقد رستوران برای وعده های ناهار و شام است ولی به راحتی می توانید در منطقه بی اوغلو تنها با چند دقیقه پیاده‌ روی به بهترین رستوران‌ ها، کافی شاپ‌ ها دسترسی داشته باشید.

اتاق های هتل

اتاق ها این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل دولوکس، اتاق سینگل دولوکس و اتاق تریپل دولوکس. هر سه نوع اتاق در این هتل چشم اندازی رو به شهر دارند و در هرکدام یک تختخواب بزرگ دونفره و یک تختخواب تکنفره وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل

برای هر یک از اتاق‌ های این هتل سیستم تهویه مطبوع قرار داده شده است و به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند و همه اتاق ها ضد آلرژی بوده و ضد صدا هستند. همچنین در داخل اتاق ها می توانید به تلویزیون، شبکه های ماهواره‌ ای، میزکار، چای‌ ساز و قهوه ساز، کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، کف پارکت، امکانات اتوکشی، کتری برقی و سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، اشاره کرد. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده نمایید.

 اتاق های هتل ناپولیون شامل بالکن هستند و می توانید مناظر بی نظیری از اطراف هتل را تماشا کنید. در حما‌م‌ های موجود در اتاق‌ های هتل ناپولیون استانبول می توانید به دوش، لوازم بهداشتی و آرایشی، توالت فرنگی، حوله و سشوار دسترسی داشته باشید. 

همچنین ابعاد برخی از اتاق‌ های این هتل بزرگ است و به راحتی در داخل این اتاق ها مبلمان چند نفره قرار داده شده است. توجه داشته باشید که در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید، اما برای افراد سیگاری محل های مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه شده است.


فاصله هتل ناپولیون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۷.۹ کیلومتر


هتل ۳ستاره ناپولیون؛ تماشای چشم انداز زیبایی از استانبول/عکس

هتل ۳ستاره ناپولیون؛ تماشای چشم انداز زیبایی از استانبول/عکس

هتل ۳ستاره ناپولیون؛ تماشای چشم انداز زیبایی از استانبول/عکس

هتل ۳ستاره ناپولیون؛ تماشای چشم انداز زیبایی از استانبول/عکس

هتل ۳ستاره ناپولیون؛ تماشای چشم انداز زیبایی از استانبول/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار