gardeshban.ir

معاون اجتماعی پلیس راهور خبر داد/
معاون اجتماعی پلیس راهور با اشاره به تداوم ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به سه استان شمالی و هفت شهر کشور، گفت: با توجه قرمز شدن مجدد وضعیت تعدادی از شهرهای کشور، ورود با پلاک غیربومی به این شهرها یک میلیون تومان جریمه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۸۴۳
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ عین‌الله جهانی با اشاره به ادامه‌دار بودن منع تردد به سه استان شمالی و هفت شهر مسافرپذیر کشور، اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروها با پلاک غیربومی به استانهای گیلان، مازندران و گلستان و همچنین شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش همچنان ممنوع است.

معاون اجتماعی پلیس راهور با بیان اینکه مصوبه جدیدی مبنی بر لغو سفر به سه استان و هفت شهر مذکور، ابلاغ نشده است، گفت: مصوبات در ستاد ملی مقابله با کرونا یا تاریخ خاصی دارد که تا آن تاریخ اعمال می‌شود یا اینکه بدون تاریخ است و تا تصویب مصوبات جدید، اجرای همان مصوبات قبلی پابرجا خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه قرمز شدن مجدد وضعیت تعدادی از شهرهای کشور، ورود با پلاک غیربومی به این شهرها یک میلیون تومان و ورود با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی نیز 500 هزار تومان جریمه خواهد داشت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار