gardeshban.ir

اخبار منتخب کلانشهرهای ایران را هر هفته در بسته خبری همشهری آنلاین با عنوان «کلانشهرها در چهار گوشه ایران» می‌خوانیم. راه‌اندازی پارک آبی در شیراز، سنگفرش شدن خیابان سپه اصفهان، افزایش ظرفیت گرمخانه‌های مشهد و ... از اهم اخبار تازه کلانشهرهاست.
کد خبر: ۳۶۸۵۴
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز اعلام کرد: کلنگ ساخت پارک آبی بزرگ شیراز با هدف ارتقای سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی، ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در شهروندان و توجه به سلامت آنها به زودی در بلوار حسینی الهاشمی به زمین زده می‌شود.

اسکندرپور با بیان اینکه توسعه فضاهای تفریحی از خواسته‌های شهروندان است، افزود: این پارک به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع و قابلیت پذیرش سه هزار نفر ساخته می‌شود.

خیابان سپه اصفهان سنگ‌فرش می‌شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه سنگ‌فرش خیابان‌های منتهی به چهارباغ و خیابان نظر در حال انجام است، گفت:برای سنگ‌فرش خیابان سپه مصوبه شورای ترافیک دریافت شده و به زودی عملیات اجرایی سنگ‌فرش خیابان سپه آغاز می‌شود.

قدرت‌الله نوروزی با بیان اینکه اجرای این طرح از آغاز تا پایان، سه ماه زمان می‌برد، خاطرنشان کرد: برای سنگ‌فرش خیابان سپه مسیر جایگزین در نظر گرفته شده و موانع رفع می‌شود تا کسبه و ساکنان این نقطه از شهر دغدغه‌ای برای رفت و آمد نداشته باشند



روان‌سازی ترافیک اهواز با افتتاح یک طرح زیرساختی

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه آماده افتتاح مسیر پل ششم حدفاصل اتوبان آیت‌الله بهبهانی تا میدان تعاون کوی مهدیس نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک منطقه دارد.

موسی شاعری، شهردار اهواز در جریان بازدید از این پروژه عمرانی گفت: طرح‌های مسیرگشایی منطقه در خدمت رفاه و آسایش شهروندان است و افتتاح این پروژه تاثیر زیادی در بهبود بافت ترافیکی و روان‌سازی ترافیک منطقه خواهد داشت.

به گفته او، امسال سال خوبی برای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات اهواز بود. چندین پروژه عمرانی در زمینه‌های مختلف به‌ویژه مسیرهای ارتباطی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید تا بخشی از کمبودها و نیازهای شهروندان اهوازی برطرف شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار