gardeshban.ir

برای اخذ اقامت دایم کانادا مسیرهای متفاوتی وجود دارد که یکی از آنها ویزای استارتاپ کانادا یا (SUV) است.
کد خبر: ۳۶۸۹۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
این ویزا که فقط برای افرادی با شرایط خاص صادر می‌گردد، می‌تواند متقاضی و خانواده وی را به اقامت کانادا برساند. باید توجه داشت که این ویزا با اقامت سرمایه گذاری کانادا متفاوت است.

این برنامه برای کارآفرینان مستعدی طراحی شده است که از سرتاسر دنیا قصد مهاجرت به کانادا را دارند. البته این برنامه برای افرادی که در داخل کانادا نیز شرایط پذیرش در این برنامه را دارند نیز کاربرد خواهد داشت.

شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای استارتاپ

به طور حتم، برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا متقاضیان باید شرایط ویژه‌ای را داشته باشند تا بتوانند از این برنامه استفاده کرده و اقامت کانادا را کسب نمایند. در سال 2020، دولت کانادا این برنامه جدید خود را جایگزین برنامه اقامت از طریق سرمایه گذاری فدرال کرده تا کارآفرینان خلاق بیشتری جذب این کشور شوند. جذابیت این برنامه جدید این است که لزوماً احتیاجی به دارا بودن حداقل سرمایه از طرف متقاضی نخواهد بود، دارایی خالص کارآفرین لزوماً اهمیت نداشته و متقاضی می‌تواند در هر کجای کشور کانادا که بخواهد زندگی و کار کند.

هر فرد خارجی که قصد دارد برای ویزای استارتاپ کانادا اقدام نماید، می‌بایست شرایط ذیل را دارا باشد:

درخواست برای یک کسب‌وکار مورد تأیید؛
برای تشخیص یک کسب‌و‌کار مشخص، متقاضیان کارآفرین باید یک بیزینس را ایجاد کرده باشند که در آن هر کارآفرینی که قصد مهاجرت به کانادا را دارد، حداقل 10 درصد سهم شرکت و حق رأی به همان اندازه را در کسب‌وکار دارا باشد. برای هر بیزینس ایجاد شده تا 5 کارآفرین تازه‌وارد می‌توانند درخواست دهند. همچنین، متقاضیان و شرکت تعیین شده برای آنها باید مشترکاً با هم بیش از 50 درصد از حق رأی و سهام آن سازمان را داشته باشند.

تعهد مطمئن از سوی یک سازمان تعیین شده؛
پیش از ثبت درخواست ویزای استارتاپ کانادا از طریق کارآفرین، متقاضی باید از تعهد یک سازمان مشخص شده داخل کانادا که مورد تأیید دولت می‌باشد، اطمینان یافته که آن سازمان از توسعه بیزینس کارآفرین حمایت خواهد کرد.

اثبات در توانایی مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه؛
تمامی متقاضیان ویزای استارتاپ کانادا باید داشتن مهارت خود را در یکی از زبان‌های رسمی کشور کانادا نشان داده و به اثبات برسانند. در کشور کانادا دو زبان انگلیسی یا فرانسوی به رسمیت شناخته می‌شوند.

کاندیداهای برنامه ویزای استارتاپ کانادا، برای پذیرش در این برنامه ملزم می‌باشند که در یکی از آزمون‌های رسمی زبان انگلیسی یا فرانسه امتیاز کافی را کسب نمایند. آزمون تخصصی زبان کشور کانادا آزمون CLB بوده که متقاضی می‌بایست نمره حداقل 5 را به دست آورد.

برای کارآفرینان داخل یا خارج از کشور کانادا نیز آزمون‌هایی در دسترس می‌باشد که مورد تأیید کشور کانادا هستند. دو آزمون IELTS و CELPIP مهارت زبانی متقاضی را در زبان انگلیسی نشان داده و آزمون‌های TEF و TCF نیز مهارت زبانی متقاضی را در زبان فرانسه نشان خواهند داد.

اثبات مدارک مالی جهت اقامت در کشور کانادا؛
متقاضیان ویزای استارتاپ کانادا باید ثابت نمایند که هزینه زندگی در کانادا را به همراه خانواده خود خواهند داشت. بدین منظور، هر کارآفرین مؤظف است نشان دهد که مبالغ مورد نیاز را در حساب یا حساب‌های بانکی خود به صورت پول نقد دارد.

مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا

در حالت کلی، برای اخذ هیچ‌گونه ویزایی در هیچ‌کجای دنیا مدت زمان دقیقی مشخص نمی‌باشد. در مورد ویزای استارتاپ کانادا، با تخمین اداره مهاجرت کانادا بسته به شرایط پرونده، زمان تخمینی بین 12 تا 16 ماه اعلام شده است.

بدیهی است که این زمان از وقتی آغاز می‌گردد که متقاضی و خانواده وی مرحله بایومتریک یا همان انگشت‌نگاری خود را انجام داده باشند.

مزایای دریافت ویزای استارتاپ کانادا

امنیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کانادا برای زندگی

کمک و حمایت بخش اقتصادی دولت از کسب‌وکارهای نوپا

مراودات اقتصادی با سرتاسر دنیا

یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ کیفیت زندگی طی آمارهای چند سال اخیر

کشوری با اکثر جمعیت مهاجر و پذیرای مهاجران جدید

دارا بودن یکی از قوی‌ترین پاسپورت‌های دنیا

یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی

استاندارد بالا در بخش آموزش برای فرزندان کارآفرین

برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا مراحلی در داخل کشور مبدأ و نیز در کشور کانادا باید طی شود. مجموعه «EndVisa» با سال‌ها تجربه در امور مهاجرت به کانادا با وکلای بین‌المللی خود همواره بهترین مشاور و راهنمای افرادی است که می‌خواهند در کمترین زمان و پایین‌ترین هزینه بهترین نتیجه را حاصل کنند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار