gardeshban.ir

طراحی بسیار زیبا و منحصر بفرد هتل تترا توانسته این هتل را به شگفت انگیز ترین و بهترین هتل برای آینده جهان تبدیل کند.
کد خبر: ۳۷۰۰۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
این طراحی عصر فضا برای یک هتل جدید است که مهمانان را در دسته های مثلثی شکل در ارتفاع 19 متری در خود جای خواهد داد. "هتل تترا" با استفاده از سیستم مدولار چشم اندازی ساخته خواهد شد و 42 سوئیت و همچنین فضا برای نمایشگاه های هنری و طراحی خواهد داشت.
 
طراحی زیبا هتل تترا
 
شرکت مهندسی مسئول این پروژه WSP مستقر در کانادا است که در ساختمان (شارد) لندن و نیز توسعه مجدد پل اصلی چلسی فعالیت داشته است، در حالی که این ایده توسط یک الزام ابتکار عمل معماری طراحی شده بود WSP در بیانیه ای اعلام کرد:" این هتل ممکن است تنها هتل مدرن جهان باشد " هتلی که اولین قسمت آن قرار است تابستان امسال رونمایی شود.
 
طراحی مناسب هتل تترا
 
WSP امیدوار است این هتل ها در " موقعیت های خیره کننده جغرافیایی " واقع شوند و افزود:ما قصد داریم ساختار مستقل کربن بی اثر را با کشاورزی پایدار و مدیریت جنگل فراهم کنیم ؛ هر یک از این مثلث ها با ارتفاع 19 متری با چندین طبقه و بالا نگه داشتن تخت بزرگ زیر نور گیر در حالی که حمام درست زیر آن قرار خواهد داشت طراحی شده است. سکوی سوم می تواند مبل سرگرم کننده داشته باشد، و درست در عمق آن محل کار با میز کامل کار وجود دارد.
 

نمایشگاه های هنری هتل تترا
 
این هتل همچنین دارای کافی شاپ، رستوران ها، مغازه، نمایشگاه ها است و طبق برنامه ریزی ها نمایش گاه هایی در آن برگزار خواهد شد که برای جذب و ترویج فرهنگ های بااستعداد موجود در سراسر جهان طراحی شده اند.

WSP همچنین می گوید این پروژه با پایداری در جای اصلی خود طراحی شده است و ادعا می کند "هتل تترا" با حداقل انرژی ممکن طراحی شده در نظر گرفته شود تا ساختمان را به طور کامل از شبکه های الکتریسیته مستقل بسازد. این هتل از آب دریا برای سرمایش و پانل های خورشیدی حرارتی برای گرمایش آب داغ از میان دیگر فن آوری های سبز استفاده خواهد کرد.

در طول مرحله ساخت وساز، برای سرعت تحویل و استفاده، محفظه های از قبل ساخته را کنار هم قرار می دهند و از سنگ محلی به عنوان پایه برای تأثیر حداقل محیطی ساخته و مونتاژ می کنند.

هتل تترا؛شگفت انگیز ترین هتل جهان+عکس

هتل تترا؛شگفت انگیز ترین هتل جهان+عکس

هتل تترا؛شگفت انگیز ترین هتل جهان+عکس

هتل تترا؛شگفت انگیز ترین هتل جهان+عکس

هتل تترا؛شگفت انگیز ترین هتل جهان+عکس

هتل تترا؛شگفت انگیز ترین هتل جهان+عکس

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار