gardeshban.ir

سروان مسعود خانجانی کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز، از بارش برف سنگین در جاده کرج - چالوس خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۳۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد که درپی بارش برف سنگین در جاده کرج - چالوس تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ در این محور ممنوع است.

سروان مسعود خانجانی روز پنجشنبه اظهار داشت: بارش برف از محدوده دیزین تا کندوان  بسیار سنگین گزارش شده که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی اضافه کرد که نیروهای راهداری از آغاز بارش برف بدون وقفه در حال ‌پاکسازی سطح محور های کوهستانی استان هستند و تردد در تمام راه های  البرز در حال انجام است.

وی گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه به رانندگان جاده‌های کوهستانی در البرز است.

خانجانی تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوده آزادراهی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلودگی  را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: با توجه به بارش‌ها، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز تاکید کرد که با توجه به این شرایط رانندگان در حاشیه جاده‌های کوهستانی توقف نکنند.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرز و مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان می‌باشد.
روزانه بیش از ۲۲۰ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان البرز تردد می‌کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار