gardeshban.ir

مجتبی خالدی گفت: سفرهای غیرضروری را کنسل کنید غیر از شرایط کرونا شرایط جوی و جاده ها متفاوت است و بر حسب ضرورت چنانچه ناچار به سفر بودید از تجهیزات زمستانی همراه خود استفاده و وسایل گرمایشی و غذا همراه داشته باشید.
کد خبر: ۳۷۰۴۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گفت: اورژانس به رانندگان در تعطیلات آخر هفته هشدار جدی می دهد.

او افزود: با توجه به هشدار هواشناسی که ورود جبهه هوای سرد در اکثر استان های کشور و بارش باران و برف را در چند استان شاهد هستیم و مردم باید چند نکته اساسی را بدانند.

خالدی تصریح کرد: سفرهای غیرضروری را کنسل کنید غیر از شرایط کرونا شرایط جوی و جاده ها متفاوت است و بر حسب ضرورت چنانچه ناچار به سفر بودید از تجهیزات زمستانی همراه خود استفاده و وسایل گرمایشی و غذا همراه داشته باشید.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه باید از محورهای مواصلاتی اصلی استفاده کنید، گفت: در زمینه گردنه ها و جاده های کشور توجه داشته باشند. در خرم آباد که شاهد بارش برف هستیم مخصوصا در محدوده نورآباد، درود و قسمتی از کوهرنگ در چهارمحال بختیاری، شهرکرد، مناطق کوهستانی استان اصفهان و زنجان تردد خیلی خطرناک است و باید مراقب باشید.

او افزود: اگر اتفاق و حادثه ای پیش آمد با شماره سه رقمی 115 تماس بگیرند و آدرس دقیق می تواند کمک کننده باشد و اگر فردی کمک های اولیه می داند برای مصدومین انجام دهد.

خالدی گفت: تا روز یکشنبه شرایط به همین منوال است و به این مسائل جدی تر توجه کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار