gardeshban.ir

پرخوری یا خوردن بیش از حد هرگز برای سلامتی توصیه نمی شود به ویژه هنگامی که به دنبال کاهش وزن هستید.
کد خبر: ۳۷۰۷۱
تاریخ انتشار : جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
پرخوری یا خوردن بیش از حد هرگز برای سلامتی توصیه نمی شود به ویژه هنگامی که به دنبال کاهش وزن هستید. تمام کالری بیش از حدی که در روز مصرف می کنیم به عنوان چربی در بدن ذخیره می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که مراقب آنچه می خورید و چه مقدار می خورید باشید، اما با کمال تعجب برخی از مواد غذایی وجود دارند که می توانید بدون ترس از افزایش وزن بشقاب خود را با آنها پر کنید. به گزارش تایمزسوفاندیا، اینها مواد غذایی کم کالری همراه با فیبر هستند که می توانند در فرد حس سیری ایجاد کنند، همچنین سرشار از مواد مغذی هستند که می توانند سیستم داخلی را حفظ کرده و از کاهش وزن پشتیبانی کنند.

هویج

هویج منبع غنی از ویتامین A، ماده مغذی مهم برای سلامت چشم و بینایی است. این ابر غذای زمستانی بسیار متنوع است و می تواند به ترکیب غذاهای مختلف شیرین و شور اضافه شود. هویج سرشار از فیبر، مواد مغذی و کم کالری است و هیچ چیز بهتر از این سبزی نیست که ماموریت شما در حفظ وزن سالم و کاهش وزن را به سرانجام برساند. سالاد، اسموتی، سوپ با هویج درست کنید، دستور العمل های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

اسفناج
 
 
اسفناج نیز از سبزی های محبوب این فصل است. سبزی های سبز تیره سرشار از آهن، روی، منیزیم، ویتامین K و A است. اسفناج کالری کمی دارد، اما بسیار سیر کننده است و می تواند به تقویت حس سیری و سیستم ایمنی بدن کمک کند. اسفناج را به املت یا سالادهای خود اضافه کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید. بهترین قسمت این است که برگ های سبز غنی از آهن و فولات مواد مغذی مورد نیاز برای پوست، مو و ساخت هموگلوبین هستند.
بیشتربخوانیم:5 ماده مغذی برای افزایش آهن خون و درمان کم خونی
 
ماش

از ماش به روش های مختلفی می توان استفاده کرد، ماش دارای فیبر و پروتئین زیادی است که این امر برای علاقه مندان به کاهش وزن گزینه عالی محسوب می شود، همچنین حاوی فولات، منگنز، ویتامین B1، فسفر، آهن، مس، پتاسیم و روی است که آن را برای پوست، سیستم گوارش و سایر بیماری های مزمن به گزینه مفیدی تبدیل می کند.
 
 
 
ذرت بو داده

بله، ذرت بو داده! یک میان وعده عالی برای کاهش وزن است که تحقیقات این ادعا را حمایت می کنند. یک فنجان ذرت بو داده حاوی 30 کالری است. ذرت بو داده سرشار از پلی فنول ها است، آنتی اکسیدانی که می تواند به کاهش التهاب کمک کند. فیبر نامحلول موجود در آن می تواند از رشد سلول سرطانی جلوگیری کرده، سیستم گوارشی شما را کنترل کرده و از یبوست جلوگیری کند.
 
سیب

سیب به روش های مختلفی از کاهش وزن پشتیبانی می کند. این میوه خوشمزه باعث سیری می شود و ولع مصرف قند را مهار می کند و حتی بوی آن می تواند گرسنگی شما را برطرف کند، همچنین سیب قرمز مواد مغذی اصلی مانند ویتامین C، ویتامین K و پتاسیم را برای بدن تامین می کند که می توانند با سرعت بخشیدن به متابولیسم، روند کاهش وزن را پشتیبانی کند. سیب با کره بادام زمینی یک میان وعده عالی برای بعدازظهر محسوب می شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار