gardeshban.ir

سفر کردن با خرید بلیط هواپیما از جمله فعالیت هایی است که اکثر افراد به انجام آن علاقه دارند. خرید سوغات و لوازم مورد نیاز هم جزو کارهای مرسوم در سفر است که قبل از سفر بهتر است با مراکز خرید مقصد آشنا باشید.
کد خبر: ۳۷۲۰۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 04
گردشبان (gardeshban.ir) :

با توجه به نیاز و علاقه هر فرد انتخاب مرکز خرید و جایی که قصد خرید را دارید با هم متفاوت است. برخی از افراد به خرید اجناس مارک دار و گران قیمت از مراکز خرید مجلل علاقه دارند، ولی برخی به شرکت در حراجی ها و خرید با تخفیف علاقه دارند. 

اگر شما می خواهید به تهران سفر کنید با ما همراه باشید تا با اکثر مراکز خرید تهران مانند مراکز خرید لوکس و مدرن، بازارچه‌های سنتی و مراکز خرید ارزان قیمت پایتخت بهتر و بیشتر آشنا شویم. تا در برنامه ریزی سفر به تهران با توجه به سلیقه و علاقه مرکز خرید دلخواه را انتخاب کنید و از تمام لحظات سفر خود لذت ببرید.

مراکز خرید تهران

مرکز خرید گالریا


اولین مرکز خرید تهران در که قصد داریم برای شما معرفی کنیم، مرکز خرید لوکس و مدرن گالریا است که در ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی واقع شده است. بد نیست بدانید که مرکز خرید گالریا در سال ۲۰۱۷ با استفاده از بهترین مصالح ساختمانی با ۱۷ طبقه در ساختمان شمالی و ۱۵ طبقه ساختمان جنوبی به شکل کاملا مدرن و بروز طراحی و ساخته شده است. جالب است بدانید که داخل این مرکز خرید لوستری با ارتفاع ۳۱.۸ متر نصب شده است.  ساعات کاری مرکز خرید گالریا  از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است. شما می توانید خرید انواع برند ها و مارک های داخلی و خارجی را در این مرکز تجربه نمایید. همچنین این مجموعه دو رستوران و یک پارکینگ ۸ طبقه هم دارد. پس نیازی نیست تا نگران جای پارک برای اتومبیل شخصی خود باشید.

مرکز خرید ارگ تجریش


مجموعه تجاری و تفریحی ارگ از مراکز خرید تهران در میدان تجریش، خیابان سعدآباد است. بهتر است اطلاع داشته باشید نزدیک به ۲۰۰ فروشگاه از معروف ترین مارک های ایرانی و خارجی شامل لباس، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، الکترونیک و آشپزخانه، عطر، جواهرات، فرش، عینک و بدلیجات در مرکز خرید ارگ تجریش فعالیت دارند.  ساعات کاری مرکز خرید ارگ  همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است. همچنین پارک تفریحی، آمفی تئاتر، رستوران ها، فوت کورت، کافی شاپ ها و روف گاردن از ویژگی های منحصر بفرد مرکز خرید بزرگ ارگ تجریش است. لازم به ذکر است که ۱۰۰۰ جای پارکینگ برای مهمانان محترم فراهم است.

مرکز خرید سانا


از دیگر مراکز خرید تهران مرکز خرید فوق العاده زیبای سانا را می توان نام برد. مرکز خرید سانا در اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی با  ساعات کاری  ۱۰ صبح تا ۱۱ شب مشغول به فعالیت است. بد نیست بدانید که مرکز خرید سانا یکی از لوکس ترین و خاص ترین مراکز خرید تهران است. همیشه جشنواره ها، حراجی ها و تخفیفات خاصی در این مرکز خرید برگزار می شود. دارا بودن این ویژگی ها باعث محبوبیت و شلوغی مرکز خرید سانا شده است. شما می‌توانید لذت خرید اجناس لوکس در حراجی و قیمت مناسب را با هم تجربه نمایید.

مرکز خرید پالادیوم


مرکز خرید لوکس پالادیوم یکی دیگر از مراکز خرید تهران است. مرکز خرید پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف واقع شده است. جالب است بدانید که این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰،۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. مرکز خرید پادیوم اولین مرکز خریدی است که بزرگترین فروشگاه اسباب بازی در خاورمیانه را در خود جای داده است.۱۵۰ دفتر اداری در دو برج شمالی و جنوبی و ۲۰۰ فروشگاه برند، ۲۴ رستوران (فود کورت، کافی شاپ و غذاخوری)، هایپر مارکت، سرزمین کتاب، ، مرکز ورزشی لوکس در طبقه ۶ با منظره ای از کل شهر ، از قسمت های مختلف مرکز خرید پالادیوم هستند.  ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم  همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم است.

مرکز خرید کوروش


کوروش یکی از مراکز خرید تهران در بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی است. مرکز خرید کروش یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید تهران است که انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایش و عطر را با کیفیت مناسب را می توانید از آنجا خریداری کنید. بد نیست بدانید که قیمت های فروش متوسط به بالا است. در طبقات بالا مرکز خرید شهربازی و فودکورت مجتمع کوروش هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳ آماده میزبانی از شما هستند. همچنین مرکز خرید کروش ۱۳ سالن سینما دارد.  ساعت کاری مرکز خرید کروش  از ۸ صبح تا ۱۱:۴۵ شب است. همزمان با خرید می‌توانید در مجتمع کوروش تفریح دلخواه خود و خانواده را انجام دهید و لحظات شاد و خاطره انگیزی را سپری نمایید.
مراکز خرید تهران

بام لند


باملند یکی از جاذبه های گردشگری تهران است و همچنین مرکز خرید آن یکی از مراکز خرید تهران با منظره‌ای از دریاچه خلیج فارس است. مرکز خرید بام لند در ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف قرار دارد. مرکز خرید بام لند فضای باز برای قدم زدن دارد که شما براحتی می توانید در آنجا پیاده روی کنید. اگر می خواهید با یک تیر چند نشان بزنید حتما به مرکز خرید بام لند بروید چون علاوه بر فضای سرپوشید که مرکز خرید برند های محبوبی مانند ال سی و ایکیکی را درخود جای داده است، در طبقات مجموعه رستوران‌ها در فازهای مختلف مشغول بکار هستند که برخی از آن‌ها فضایی برای صرف غذا با منظره‌ دریاچه دارند. مرکز خرید بام لند  ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب  آماده میزبانی از شما عزیزان است.

پاساژ قائم


پاساژ قائم از مراکز خرید تهران در میدان تجریش است. مرکز خرید قائم در ۶ طبقه و با ۷۰۰ واحد فروشگاهی از  ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب  مشغول به فعالیت است. جالب است بدانید که مرکز خرید قائم فروشگاه‌ های متنوعی از تمام اجناس مورد نیاز با قیمت های متنوع و اکثر در حد متوسط دارد. بهتر است اطلاع داشته باشید که لوازم نقاشی از مهم ترین اجناسی هستند که در این پاساژ فروخته می شوند.

مرکز خرید تیراژه


اگر هنگام خرید قصد دارید که فرزندان را هم همراه خود ببرید، مرکز خرید تیراژه یکی از مناسب ترین گزینه ها است. در آخرین طبقه مرکز خرید تیراژه یک شهربازی با نام سرزمین عجایب مشغول بکار است. سطح قیمت های در این مرکز خرید تقریبا متوسط به بالا است. اما بد نیست بدانید که در حراجی هایی که هر فصل برگزار می‌شود شما می توانید خرید به صرفه اجناس با کیفیت را تجربه نمایید. مرکز خرید تیراژه در بزرگراه اشرفی اصفهانی از  ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب  برای بازدید عموم باز است. همچنین در سرزمین عجایب مرکز خرید تیراژه بازی‌های متنوعی طراحی شده است. این تنوع باعث شده که شهربازی در بین بزرگترها نیز محبوب و پر طرفدار باشد.

مگامال


مرکز خرید مگامال که در بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز ۲، میدان شهید صارمی قرار دارد، یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران و حتی ایران محسوب می شود. ۲۰۶ مغازه و واحد تجاری در مگامال تهران مشغول به فعالیت هستند. مگامال که در غرب تهران واقع شده است هر روز از  ۸ صبح تا آخر شب  برای خرید عموم باز است. مبلمان اداری، پوشاک، طلا و جواهرات، صنایع دستی، کامپیوتر و موبایل، محصولات فرهنگی، لوازم ورزشی، تزئینات، خدمات خودرو و لوازم کودک از جمله اجناس و لوازمی هستند که در فروشگاه های مگامال بفروش می رسند.
همچنین قیمت اجناس در مگامال متوسط است. بهتر است بدانید که بخش‌های تفریحی و فرهنگی همانند پردیس سینمایی با شش سالن، شهربازی، کتابخانه، فودکورت و همچنین بخش‌های هنری هم در مجموعه مگامال مشغول به فعالیت هستند. پس اگر قصد خرید ندارید می توانید وقت آزاد خود را در مجموعه مگامال با تفریحات فرهنگی سپری نمایید.

سون سنتر


قصد داریم تا شما را با یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران با قیمت‌های متوسط و کیفیت عالی را به شما معرفی کنیم. سون سنتر یکی از بهترین مراکز تهران که در نارمک، ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض قرار دارد. مرکز خرید سون سنتر در زمینی با مساحت ۲۰ هزار متر مربع با ۱۱ طبقه ساخته شده است. هفت طبقه از مرکز خرید به فروش اجناسی از قبیل: انواع بوتیک و گالری پوشاک زنانه و مردانه اختصاص یافته استجالب است بدانید که زیباترین و منحصر به فردترین طلا و جواهرات در مرکز خرید سون سنتر فروخته می‌شوند. سون سنتر تهران هر روز از  ۹ صبح تا ۱۰ شب  برای خدمت به مشتریان خود باز است.
مراکز خرید تهران

مرکز خرید الماس ایران


مرکز خرید الماس ایران یکی از لوکس ترین مراکز خرید در تهران است. مرکز خرید الماس ایران که در بلوار ارتش (ضلع شمالی بزرگراه امام علی) مینی سیتی، خیابان نیروی زمینی، مرکز خرید ایرانیان واقع شده است. قیمت اجناس این مرکز خرید بسیار بالا است. اگر شما از جمله افرادی هستید که به خرید برندها و مارک های مشهور علاقع دارید، بهتر است بدانید که برندهای روز دنیا همانند سیسلی، برشکا، آدیداس، مون بلان، بنتون و تراست در مرکز خرید الماس ایران شعبه دارند.
ساعت کاری مرکز خرید الماس ایران  از ۹ صبح هر روز تا ۱۱ شب است. همچنین در مرکز خرید الماس کافی‌شاپ برای استراحت افراد افتتاح شده است. حتما وقتی به مرکز خرید الماس ایران رفتید، دمنوش‌های خوش عطر و طعم کافی‌شاپ را امتحان نمایید. اگر با خودرو شخصی به مرکز الماس می‌روید؛ نگران جای پارک نباشید. شما می توانید اتومیبل خود را با خیال راحت در پارکینگ بزرگ و مجهز مرکز خرید الماس ایران پارک کنید و به خرید بروید.

مرکز خرید اندیشه


یکی از مراکز خرید تهران که در قلب پایتخت قرار دارد، مرکز خرید اندیشه است. مرکز خرید اندیشه در سال ۱۳۸۰ با سه طبقه در خیابان سهروردی شمالی، میدان پالیزی افتتاح شد. مرکز خرید اندیشه که قیمت اجناس در آن تقریبا متوسط به بالا است، یکی از لوکس ترین و مهمترین مراکز خرید در تهران محسوب می‌شود. ۲۴۳ واحد تجاری هر روز از  ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب  در این مرکز خرید مشغول بکار هستند. شما می‌توانید بهترین اجناس نظیر: پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه از مرکز خرید اندیشه تهیه نمایید.

سیوان سنتر


اگر قصد دارید که در محدوده تهران پارس به یک مرکز خرید بروید؛ ما به شما مرکز خرید سیوان سنتر، که یکی از مراکز خرید تازه تاسیس شده است، را پیشنهاد می‌کنیم. مرکز خرید سیوان در واقع مجموعه بزرگی از پوشاک و لوازم بهداشتی و آرایشی نسبتا گران قیمت است. بهتر است بدانید که فروشگاه بزرگ لباس جین وست در مرکز خرید سیوان قرار دارد. در بخش بزرگی از مرکز خرید سیوان فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر مشغول بکار هستند.
سیوان سنتر یک مرکز خرید یا مجموعه‌ای است که تمام سلیقه ها در نظر گرفته است. اگر کسی از اعضای خانواده به خرید علاقه ای ندارد، می تواند از سایر امکانات سیوان سنتر مانند: ایستگاه بازی، فودکورت و نمازخانه استفاده کند و سرگرم باشد. مغازه‌های مرکز خرید سیوان هر روز از  ۱۰ صبح تا ۲۲ شب  در تهرانپارس، بالاتر از فلکه دوم، نبش ۱۷۸ غربی مشغول به فعالیت است.

میلاد نور


یکی از قدیمی ترین و شلوغ ترین مراکز خرید تهران، مراکز خرید میلاد نور تهران است. مرکز خرید میلاد نور که در شهرک قدس (شهرک غرب)، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی قرار دارد، هر روز از  ۱۰ صبح تا ۲۲ شب  برای خرید مشتریان محترم باز است. بد نیست بدانید که در مرکز خرید میلاد نور ۳۲۶ واحد تجاری و مغازه مشغول بکار هستند. مرکز خرید میلاد نور که جزو مراکز خرید محبوب تهران است، یک طبقه خود را بفروش طلا و جواهرات و یک طبقه را به کالاهای خواب اختصاص داده است.

سام سنتر


مرکز خرید سام سنتر در واقع مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و رستوران‌های مجلل در تهران است. مرکز خرید سام سنتر مجموعه اجناس از برندهای مشهور دنیا گران قیمت را در خود جای داده است. اگر شما از جمله کسانی هستید که به پوشیدن لباس های برند علاقه دارید، سام سنتر بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. همچنین چند رستوران شیک و مجلل در سام سنتر مشغول به فعالیت هستند که برای برگزاری جلسات مهم اداری فوق العاده مناسب هستند.  ساعت کاری مرکز خرید سام  هر روز از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب است.
مراکز خرید تهران

پاساژ تندیس


یکی از شلوغ ترین مراکز خرید تهران که در میدان تجریش قرار دارد، پاساژ تندیس است. با توجه به اینکه حدود ۱۷ سال از افتتاح پاساژ تندیس تهران می‌گذرد، ولی تا امروز یکی از مورد توجه‌ترین مراکز خرید تهران به دلیل دسترسی آسان با مترو محسوب می شود. واحدهای تجاری و مغازه‌های پاساژ تندیس که در ضلع شمالی میدان تجریش، خیابان شهید جعفری واقع شده است هر روز از  ۱۰ صبح تا ۲۲ شب  مشغول بکار هستند. شما می توانید تقریبا اکثر‌ نیازهای خود را از قبیل: لباس، کیف، کفش، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی را از پاساژ نه چندان بزرگ تندیس خریداری کنید.

مرکز خرید روشا


در بین مراکز خرید تهران، می‌خواهیم یکی از متفاوت‌ترین مراکز را به شما معرفی نماییم. مرکز خرید روشا با طراحی خاص و منحصر بفرد خود در واقع یک نمایشگاه است. یعنی در بین واحدهای تجاری مرکز خرید روشا، دیوار طراحی نشده است و دقیقا مانند غرفه های نمایشگاه هستند. مرکز خرید روشا در سال ۱۳۹۴ در نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، دپارتمان استور روشا افتتاح شده است. بهتر است اطلاع داشته باشید که بیشتر لوازم و تجهیزات لوازم کوه‌نوردی و کمپینگ در مرکز خرید روشا بفروش می‌رسد. همچنین شما می‌توانید انواع عطر و ادکلن های اصل و مشهور دنیا، البته گران قیمت را از مرکز خرید روشا خرید نمایید. مرکز خرید روشا از ۱۱ صبح تا ۲۳ شب برای خرید آماده خدمت به مشتریان محترم است.

مرکز خرید دنیای نور


یکی از مراکز خرید تهران که در شرق تهران و بزرگراه رسالت، بین بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی واقع شده است، مرکز خرید دنیای نور است. مرکز خرید دنیای نور با ۱۰ طبقه یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید تهران محسوب می‌شود. پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات، موبایل، کامپیوتر، اسباب بازی و لوازم خانگی از جمله کالاها و اجناسی هستند که فروخته می‌شوند. جالب است بدانید که رنج قیمت در مرکز خرید دنیای نور متوسط به ارزان است. واحدهای تجاری مجتمع دنیای نور  از ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰ شب  مشغول به فعالیت هستند.

پاساژ نصر


پاساژ نصر یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید تهران است. این مرکز خرید برای تمام سلیقه ها جنس دارد. پاساژ نصر در بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای خیابان گیشا یا نصر، کوی نصر واقع شده است. با توجه به مساحت پاساژ که نسبت به بقیه مراکز خرید تهران کوچک است، ولی فروشگاه‌ها تنوع بسیاری در اجناس و قیمت دارند. پوشاک زنانه و مردانه، مجلسی و اسپرت، عینک طبی و دودی، ساعت، لوازم آرایش و پوشاک بچه‎گانه از جمله کالاهایی هستد که در پاساژ نصر بفروش می‌رسند.  ساعت کاری پاساژ نصر  ۹ صبح تا ۱۴ و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ است.

اسکای سنتر


اسکای سنتر در لواسان، بلوار امام خمینی (ره)، مرکز خریدی با سبک معماری خاص کلاسیک است. مرکز خرید اسکای یک مرکز خرید تشریفاتی است که دور از مرکز شهر تهران با منظره فوق العاده طبیعت لواسان تجربه خرید متفاوت را برای هرکسی به ارمغان خواهد آورد. اسکای سنتر با فضای مدرن و جذاب و راهروهایی پهن و باز شما را حیرت زده خواهد کرد. بعد از اینکه از خرید و گشت و گذار در اسکای سنتر خسته شدید شما را ب صرف غذا در رستوران مجلل و باشکوه مرکز خرید اسکان با چشم انداز زیبا طبیعت لواسان و سد لتیان دعوت می‌کنیم.  ساعات کاری اسکای سنتر  ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است.
مراکز خرید تهران

مرکز خرید الماس


یکی از مراکز خرید تهران که فقط با معماری زیبا و منحصر بفرد خود توانسته طرفداران زیادی را جلب نماید؛ مرکز خرید الماس تهران است. مرکز خرید الماس در بلوار ارتش (ضلع شمالی بزرگراه امام علی) مینی سیتی، خیابان نیروی زمینی قرار دارد. جالب است بدانید که انواع برندهای مشهور دنیا مانند: آدیداس، بنتون، گپ، سیسلی، اسپریت و مانگو در مرکز خرید الماس شعبه دارند. با توجه به اینکه اکثر مارک های معروف در مرکز خرید الماس مشغول بکار هستند، قیمت اجناس هم گران است. معماری این مجتمع با سنگ‌های زیبا و نورپردازی‌های هنرمندانه را نباید از دست داد. بعد از خرید، کافه و رستوران‌های مرکز خرید الماس با غذا و خوراکی خوشمزه آماده پذیرایی از شما هستند.

مرکز خرید الهیه


یکی از مراکز خرید تهران که فضایی شیک و مدرن دارد، مرکز خرید الهیه است. مرکز خرید الهیه در بزرگراه مدرس شمال، خیابان الهیه واقع شده است. اگر شما از جمله افراد علاقمند به برند و مارک هستید، بهتر است بدانید که در مرکز خرید لوکس الهیه، معتبرترین برندهای پوشاک، جواهرات، ساعت، عطر و ادکلن با تنوع محصولات با کیفیت مشغول بکار هستند. مرکز خرید الهیه به جز واحدهای تجاری رستوران های مشهور شهر تهران را هم در خود جای داده است. رستوران های مرکز خرید الهیه با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی و بین المللی آماده پذیرایی از مهمانان هستند. همچنین  ساعت کاری مرکز خرید الهیه  از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید اطلس نیاوران


یکی از جدیدترین مراکز خرید تهران، مرکز خرید اطلس در خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران را می‌توان نام برد. مرکز خرید لوکس و جذاب اطلس نیاوران در ۱۹ طبقه ساخته شده است. بد نیست بدانید که مجتمع تجاری اطلس نیاوران؛ چهار طبقه تجاری، یک طبقه فودکورت، ۶ طبقه پارکینگ و بقیه طبقات را به بخش اداری اختصاص داده است. ظاهر مدرن و جذاب مرکز خرید اطلس هرکسی را تشویق به بازدید از داخل ساختمان می‌کند.
انواع پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، وسایل آرایشی و بهداشتی با بالاترین کیفیت و از برندهای اصل و معروف بفروش می‌رسد. برخی از امکاناتی که در مجتمع اطلس برای خلق لحظات خاطره انگیز فراهم شده است می‌توان به شهربازی، گیم سنتر برای انجام بازی کامپیوتری، محل‌ ویژه نگهداری از کودکان، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد. بهتر است توجه نمایید که ساعت کاری مرکز خرید اطلس با بقیه مراکز خرید متفاوت است.  ساعت بازدید در مجتمع اطلس  از ۷:۳۰ صبح الی ۱۷:۳۰ عصر است.

مرکز خرید میرداماد


یکی از بهترین مراکز خرید تهران که طرفداران بسیار زیادی را بخود جذب کرده است، مرکز خرید میرداماد است. مرکز خرید میرداماد در خیابان میرداماد، بین شریعتی و محسنی، ابتدای خیابان رودبار واقع شده است. تنوع بسیار زیاد اجناس و قیمت های باور نکردنی با توجه به کیفیت جنس ها باعث محبوبیت هر چه بیشتر مرکز خرید میرداماد بین اهالی پایتخت است. شما می‌توانید انواع لباس، کیف و کفش، لوازم تزیینی را  ساعت ۹ صبح تا ۱۱:۳۰  شب از مرکز خرید میرداماد خرید کنید. همچنین صرافی، آژانس مسکن، کافی شاپ و رستوران و کافی نت هم برای رفع نیازهای اهالی در مرکز خرید میرداماد مشغول بکار هستند. برای دسترسی راحت به مرکز خرید میرداماد با استفاده از مترو در ایستگاه شریعتی پیاده شوید و خود را به مرکز خرید میرداماد برسانید.

ایران مال


ایران مال یکی از جذاب ترین مجتمع ها و مراکز خرید تهران است. مرکز خرید بزرگ و عظیم ایران مال در اتوبان شهید خرازی غرب به شرق، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر قرار گرفته است. ایران مال در واقع یک مجتمع است که به غیر از امکان خرید، اماکنات تفریحی بسیار متنوع را در دل خود جای داده است. معماری مرکز خرید ایران مال تلفیقی از ۳ مدل معماری زیبا و منحصر بفرد ایرانی، اسلامی و مدرن است و بسیاری از مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به این شهر سفر کرده اند از این جاذبه بازدید می کنند.
بخش های مختلف مجتمع ایران مال شامل: هایپر استار، مرکز تفریحی، نمایشگاه خودرو، سالن‌ ورزشی، کتابخانه، سالن‌های سینما، فودکورت، باغ ماهان، مسجد، زمین بازی اسکواش، پیست پاتیناژ، گالری و کافه می‌شود. همچنین مجتمع فوق العاده جذاب ایران مال پارکینگ هم برای راحتی هر چه بیشتر بازدیدکنندگان ساخته است. قیمت اجناس در ایران مال متوسط به بالا است.  ساعت کاری در مجتمع ایران مال : ۱۰صبح تا ۱۰ شب و بخش سینما از ۱۱ صبح تا ۲۴ شب است.

مرکز خرید آرن


یکی دیگر از مراکز خرید تهران که بسیار پر طرفدار است، می‌توان به مرکز خرید آرن اشاره کرد. مرکز خرید آرن یک مرکز تازه تاسیس شده است که در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی(ارغوان غربی)، نبش خیابان فخار مقدم قرار دارد. مرکز خرید آرن سعادت آباد ساختمانی ۸ طبقه است که برندهای معروف و مشهور لباس دنیا در آنجا نمایندگی فروش دارند. شما می توانید انواع پوشاک کودک، البسه، لوازم ورزشی، اسباب‌بازی و کتاب‌فروشی‌ها را از مرکز خرید آرن براحتی تهیه نمایید.
محدود قیمتی اجناس در مرکز خرید آرن بدلیل برند بودن تقریبا بالا است. وقتی که از گشت و گذار و خرید خسته شدید، می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌های متنوع و همچنین فودکورت بزرگ مجموعه آرن که برای همه سلیقه‌ها و ذائقه‌ها غذا تهیه می‌کنند، استراحت کنید. لازم به ذکر است که  ساعت کاری مرکز خرید آرن سعادت آباد  ۱۰ صبح تا آخر شب است.
مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری و اداری بوستان


یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران با ۷ طبقه با معماری دایره‌ای شکل و عجیب و غریب، مجتمع تجاری و اداری بوستان است. مجتمع تجاری اداری بوستان در میدان پونک شهر تهران قرار دارد. مغازه‌ها مختلفی اجناس متنوعی را با قیمت متوسط و کیفیت خوب بفروش می‌رسانند. شما می توانید تمام نیازهای خود را از مجتمع بوستان تهیه نمایید. کفش، مانتو، لباس و لباس‎های مجلسی و کت و شلوار، کتاب و لوازم التحریر، لوازم کادویی و دکوری. طلا، ساعت، پارچه، شال و روسری، موبایل فروشی و مغازه چرم از جمله واحدهای تجاری مشغول بکار در مجتمع بوستان هستند.
همچنین در بخش اداری مجتمع بوستان شعب بانک‌ها و بیمه‌های مختلف برای پاسخگویی به نیاز شما مشغول بکار هستند. در طبقه زیرین مجتمع بوستان یک شهربازی کوچک و یک فودکورت برای استراحت و بازی بچه‌ها طراحی و ساخته شده است تا مجتمع اداری تجاری بوستان را به یک مرکز تمام عیار تبدیل نماید. شما می توانید هر روز  از ساعت ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ شب  به مجتمع تجاری اداری بوستان مراجعه نمایید.

بازار بزرگ تهران


بازار بزرگ تهران، از دیگر مراکز خرید تهران است که در میدان ۱۵ خرداد قرار دارد. بازار بزرگ تهران بدلیل دسترسی آسان و تنوع اجناس به عنوان قلب اقتصادی پایتخت هم شهرت دارد. اگر می‌خواهید به بازار بزرگ تهران بروید، فقط کافی است تا با خط یک مترو (تجریش-کهریزک) خود را به ایستگاه ۱۵ خرداد برسانید و بعد به بازار جذاب و تاریخی تهران بروید. در بازار تهران انواع پوشاک، کیف و کفش،لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه، لوازم خانگی، آجیل و خشکبار،خوراکی فروشی‌ها، رستوران‌های قدیمی و مشهور، بناهای تاریخی، محله‌های کهن وجود دارند.
شما با انتخاب بازار بزرگ تهران برای خرید با یک تیر چند نشان را هدف می‌گیرید به این صورت که؛ امکان خرید بهترین اجناس با بالاترین کیفیت و قیمت ارزان را دارید، تمام اقلام مورد نیاز خود را از یک جا تهیه خواهید کرد. همچنین می‌توانید از بافت تاریخی و جاهای دیدنی نزدیک بازار هم بازدید نمایید.  ساعت کاری بازار تهران  ۹ صبح تا ۶ عصر است.

مرکز تجاری اداری نور


مرکز تجاری اداری نور از جمله مراکز خرید تهران است که بدلیل تنوع اجناس توجه اکثر ساکنان تهران و گردشگران را بخود جلب کرده است. واحدهای تجاری مرکز تجاری اداری نور در زمینه فروش موبایل و کامپیوتر، نمایندگی‌های داخلی و خارجی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و مبلمان، گالری‌های طلا و جواهر و لوازم عروس و داماد، انواع پوشاک و کیف و کفش، لباس و وسایل ورزشی، طلا و جواهر و زیورآلات مشغول به فعالیت هستند.
مرکز تجاری و اداری نور تهران در خیابان ولی‌عصر (عج)، تقاطع خیابان طالقانی واقع شده است. قیمت اجناس هم در این مرکز خرید تقریبا متوسط و قابل قبول است. بخش های مختلف در مجتمع تجاری اداری نور شامل واحدهای تجاری برای انواع مشاغل، واحدهای اداری، پارکینگ‌ با ظرفیت بالا، نمازخانه، آمفی تئاتر، چند شعبه بانک‌ و سوپرمارکت می‌شود. اگر به دنبال یک مجتمع اداری و تجاری همه جانبه هستید، مجتمع نور بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما است.

مرکز خرید ونک


مرکز خرید ونک یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مراکز خرید تهران است. مرکز خرید ونک که در میدان ونک، نبش خیابان کار و تجارت قرار دارد، در سال ۱۳۷۰ افتتاح گردیده است. مرکز خرید دو طبقه ونک با تنوع بالا در محصولات و اجناس هر روز  از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب  باز است. شما می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش زنانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و عینک را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خرید کنید. لازم به ذکر است که مرکز خرید ونک به جز روزهای عاشورا و تاسوعا، ۲۱ رمضان، ۱ فروردین و ۱۴ خرداد و رحلت پیامبر، در بقیه روزهای سال فعال است.

مرکز خرید مریم


می‌خواهیم در میان مراکز خرید تهران، مرکز خرید تشریفاتی و مجلل مریم را به شما معرفی نماییم. مرکز خرید مریم که در خیابان فرشته تهران قرار دارد، در واقع یک مرکز خرید لوکس و بسیار گران قیمت است. شیک‌ترین اجناس از قبیل پوشاک، کیف و کفش و زیورآلات با برند های معروف مانند: گوچی، شنل و پرادا بفروش می‌رسند. تنوع اجناس در مرکز خرید مریم بسیار زیاد است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، وسیله دلخواه خود را از این مرکز خرید جذاب تهیه نمایید. بهتر است بدانید که واحدهای تجاری مرکز خرید مریم  از ۹ صبح تا ۱۰ شب  مشغول به فعالیت هستند.

مجتمع اداری تجاری آسمان تهران


از دیگر مشهور ترین مراکز خرید تهران که در ابتدای خیابان ونک قرار دارد، می‌توان به مجتمع اداری تجاری آسمان تهران اشاره کرد. مجتمع اداری تجاری آسمان ونک، در واقع یک برج ۱۳ طبقه است. بد نیست بدانید که فقط ۲ طبقه از مجتمع اداری تجاری آسمان به واحدهای تجاری اختصاص داده شده است. بقیه طبقات کاربری اداری دارند. مجتمع اداری تجاری آسمان جزو محبوب ترین مراکز خرید تهران هم محسوب می‌شود. در واحدهای تجاری مجتمع اداری تجاری آسمان اجناس فوق العاده شیک از قبیل پوشاک، کیف و کفش زنانه، لباس‌های مجلسی، روسری و شال برای فروش در دسترس بازدیدکنندگان هستند. شما هر روز  از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲ شب  می‌توانید خاص‌ترین خریدها را از مجتمع اداری تجاری آسمان انجام دهید.
مراکز خرید تهران

پاساژ لاله تهران


پاساژ لاله تهران از جمله مراکز خریدی است که در مرکز شهر قرار دارد. همچنین با توجه به اینکه پاساژ لاله از مراکز خرید قدیمی شهر است و افراد زیادی این پاساژ را برای خرید انتخاب می‌نمایند. پاساژ لاله در خیابان فاطمی، رو به روی پارک لاله واقع شده است. انواع لباس‌های زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی در مرکز خرید لاله موجود هستند، نکته جالب توجه در مورد اجناس مرکز خرید لاله، قیمت مناسب و کیفیت لوازم و اجناس است. اگر از خرید و گشت و گذار خسته شدید، می توانید در رستوران یا فودکورت پاساژ لاله استراحت کنید. همچنین می توانید در فضای سرسبز پارک لاله که روبروی پاساژ قرار دارد، زیر سایه درختان بنشینید و استراحت کنید.  ساعت فعالیت واحدهای تجاری پاساژ لاله تهران ، ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

برج گلدیس


از دیگر مراکز خرید تهران که سال ۱۳۸۰ در صادقیه، بزرگراه محمدعلی جناح، نوزدهم غربی افتتاح شده است، می‌توان برج گلدیس را نام برد. واحدهای تجاری برج گلدیس با انواع پوشاک زنانه و کیف و کفش، لوازم آرایشی، ساعت، بدلیجات، تعمیرات موبایل و فروشگاه وسایل خانگی مشغول به فعالیت هستند. برج گلدیس در بین اهالی پایتخت یکی از محبوب ترین مراکز خرید محسوب می‌شود. برج گلدیس در واقع یک ساختمان ۳ طبقه است که  ساعت کاری فروشگاه‌های برج گلدیس  از ۷:۳۰ صبح تا ۱۱ شب است.
کیفیت خوب و قیمت منصفانه اجناس از ویژگی‌های مثبت برج گلدیس است. از فروشگاه‌های معروف که در برج گلدیس مشغول بکار هستند، شهر کتاب گلدیس است که مجموعه بی نظیری از لوازم‌التحریر را در خود جای داده است. برای دسترسی آسان و راحت به برج گلدیس بهتر از مترو صادقیه استفاده نمایید.

مرکز خرید سمرقند


یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید تهران، مرکز خرید سمرقند است. مرکز خرید سمرقند در جنت آباد جنوبی، نبش بلوار لاله واقع شده است. مرکز خرید سمرقند در واقع مجموعه‌ای کامل از انواع پوشاک، کیف وکفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و تزیینی، شال و روسری است. قیمت اجناس در مرکز خرید بزرگ سمرقند متوسط است. همچنین اگر هنگام خرید فرزندان خود را همراه می‌برید، بهتر است بدانید که مرکز خرید سمرقند یک شهریازی فوق العاده مجهز دارد که کودکان و فرزندان شما ساعت ها در آن مشغول بازی می‌شوند. همچنین یک سینما هم در مرکز خرید سمرقند به نمایش فیلم های متنوع می‌پردازد. مرکز خرید سمرقند هر روز  از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب  آماده خلق لحظات لذت بخش از خرید و تفریح برای شما است.
مراکز خرید تهران

پاساژ شانزه لیزه


اگر در میان مراکز خرید تهران دنبال جایی برای خرید لباس مجلسی هستید، پیشنهاد ما برای شما پاساژ شانزلیزه تهران است. پاساژ شانزلیزه در تقاطع ولیعصر و جمهوری، پاساژ میلاد قائم (شانزه لیزه) قرار دارد. شما می‌توانید لباس‌های خاص و شیک مجلسی را برای عروسی یا مهمانی های مجلل از پاساژ شانزلیزه خرید نمایید. پاساژ شانزلیزه ۲ طبقه که در محدود جمهوری است دسترسی بسیار آسان دارد. همچنین لباس‌های مجلسی این پاساژ با توجه به کیفیتی که دارند، با قیمت‌های مناسبی فروخته می‌شوند.  ساعت کاری پاساژ شانزلیزه  از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب است.

مرکز تجاری ایران زمین


مرکز تجاری ایران زمین یکی دیگر از مرکز خرید مشهور در غرب تهران است. مرکز خرید ایران زمین با حدود ۱۰۰ واحد تجاری در شهرک غرب (قدس)، خیابان ایران زمین، روبروی خیابان مهستان واقع شده است. پوشاک زنانه و مردانه، لوازم خانگی و وسایل تزیینی،کیف و کفش، لوازم مخصوص حیوانات خانگی از جمله اجناس و محصولاتی هستند که در مجتمع ایران زمین به فروش می‌رسد. با توجه به اینکه مرکز تجاری ایران زمین در غرب تهران قرار دارد؛ قیمت اجناس هم در حد متوسط است. شما می‌توانید هر روز  از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ ظهر و ۱۶ عصر الی ۲۳ شب  خرید لذت بخشی را در مجتمع تجاری ایران زمین تجربه نمایید. بعد از پایان خرید، پیشنهاد می‌کنیم در کافی‌شاپ مجتمع تجاری ایران زمین خود را به نوشیدن یک چای خوش عطر مهمان کنید.

بازارچه سنتی ستارخان


اگر در میان مراکز خرید تهران علاقه دارید که لباس و بقیه لوازم مورد نیاز خود را از جایی ارزان تهیه نمایید، در سفر خود به تهران حتما از بازارچه سنتی ستارخان دیدن نمایید. بازارچه سنتی ستارخان با دو طبقه در خیابان ستارخان، زیر پل یادگار امام قرار دارد. انواع پوشاک، کیف و کفش، دکوراسیون خانه و مبلمان و لوازم آشپرخانه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازارچه سنتی ستارخان فروخته می‌شوند. جالب است بدانید که در برخی از فصول حراجی هم در بازارچه سنتی ستارخان برگزار می‌شود. گشت و گذار در بازارچه سنتی ستارخان واقعا یک روز خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. لازم به ذکر است که  ساعت کاری بازارچه سنتی ستارخان  ۹ صبح تا ۹ شب است.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار