gardeshban.ir

هتل ناسا وگاس بانکوک (به انگلیسی: Nasa Vegas Hotel Bangkok) را می توان نمونه بارز اقامتگاهی همه فن حریف دانست.
کد خبر: ۳۷۲۰۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ناسا وگاس بانکوک (به انگلیسی: Nasa Vegas Hotel Bangkok) را می توان نمونه بارز اقامتگاهی همه فن حریف دانست؛ این هتل ۴ ستاره که در نزدیکی فرودگاه سووارنابومی بانکوک واقع شده، نه تنها در مکانی بسیار مناسب قرار گرفته، بلکه از امکاناتی بی شمار بهره جسته و قادر است با ارائه خدماتی مثال زدنی، رضایت هر گردشگری را که با خرید بلیط هواپیما تایلند به شهر دیدنی بانکوک سفر می کند، جلب کند.

امکانات عمومی هتل ناسا وگاس بانکوک

رقابت میان هتل های چهار ستاره در بانکوک بسیار نزدیک و تنگاتنگ است و هتل ناسا وگاس بانکوک به لطف امکانات فراوان خود توانسته جایگاه بسیار مناسبی را در فهرست برترین هتل های چهار ستاره این شهر تماشایی به خود اختصاص دهد. امکاناتی از قبیل پارکینگ رایگان، تهویه مطبوع، آسانسور، فروشگاه، اتاق نگهداری از چمدان و بار و بنه، سالن ملاقات، صندوق امانات و خودپرداز در محوطه این هتل گنجانده شده تا میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان هیچ نیازی را احساس نکنند. همچنین رستورانی باکیفیت در این هتل تعبیه شده تا کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان تامین گردد. کافی شاپ هتل نیز دوشادوش رستوران بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به میهمانان ارائه می دهد و نوشیدنی های گوارای مورد علاقه آن ها را در اندک زمانی برایشان تهیه می کند.


خدمات هتل ناسا وگاس بانکوک

امکانات فوق صرفا بخشی از مزایای اقامت در هتل ناسا وگاس بانکوک بشمار می روند، چراکه این هتل علاوه بر امکانات رفاهی یاد شده، خدماتی رضایت بخش را نیز به میهمانان خود عرضه می دارد. خدماتی نظیر پارک خودرو، روم سرویس، خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته در این هتل به کلیه میهمانان ارائه می گردد. همچنین اینترنت وایفای هتل که از سرعت بسیار قابل قبولی برخوردار است، امکان گشت و گذاری امن در فضای مجازی را نیز در طول اقامت در این هتل میسر می سازد.


واحدهای اقامتی هتل ناسا وگاس بانکوک

هتل ناسا وگاس بانکوک در این بخش نیز مانند سایر بخش ها می درخشد و با ارائه طیف وسیعی از واحدهای اقامتی، امکان یافتن بهترین و مناسب ترین گزینه اقامتی را متناسب با بودجه و تعداد نفرات فراهم می سازد. بسته به محدوده بودجه هر فرد، افراد می توانند اتاقی برای خود از میان گزینه هایی نظیر دی لاکس، سوپر دی لاکس و سوپر دی لاکس پریمیوم برگزینند و از امکانات رفاهی بی شمار و فضای دل انگیز هر کدام از این اتاق ها بهره مند گردند.


امکانات واحدهای اقامتی هتل ناسا وگاس بانکوک

تک تک واحدهای اقامتی هتل ناسا وگاس بانکوک به زیبایی طراحی گشته و با وسایل شیک و مدرنی از قبیل تلویزیون ماهواره ای، یخچال، تهویه مطبوع، مبلمان و تخت خواب هایی راحت دکور شده اند. کلیه تجهیزات بهداشتی از قبیل حوله، صابون، شامپو و سشوآر در تمامی اتاق ها گنجانده شده تا میهمانان را از بابت حمل این وسایل در چمدان خود بی نیاز سازد.

موقعیت مکانی هتل ناسا وگاس بانکوک

همان طور که در ابتدا نیز بدان اشاره شد، هتل ناسا وگاس بانکوک در فاصله بسیار نزدیکی از فرودگاه سووارنابومی قرار گرفته است. بنابراین میهمانانی که دوست دارند پس از رسیدن به بانکوک، بی معطلی وارد هتل خود شوند، با رزرو اتاقی در این هتل می توانند بدون فوت وقت در زمانی حدود ۲۰ دقیقه به این مکان دست یابند. همچنین وجود برخی از اماکن دیدنی بانکوک و رستوران هایی باکیفیت و مناسب در فاصله بسیار نزدیک این هتل موجب شده که بسیاری از گردشگران این مکان را برای اقامت در شهر بانکوک برگزینند.


اماکن دیدنی نزدیک هتل ناسا وگاس بانکوک

فاصله هتل تا اسکله کلونگ تان: ۴۱۰ متر
فاصله هتل تا بازار سری: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز تجاری سیام پاراگون: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری ام بی کی: ۷.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه جیم تامپسون: ۸ کیلومتر


هتل ناسا وگاس بانکوک؛اقامتگاهی همه فن حریف!+تصاویر

هتل ناسا وگاس بانکوک؛اقامتگاهی همه فن حریف!+تصاویر

هتل ناسا وگاس بانکوک؛اقامتگاهی همه فن حریف!+تصاویر

هتل ناسا وگاس بانکوک؛اقامتگاهی همه فن حریف!+تصاویر

هتل ناسا وگاس بانکوک؛اقامتگاهی همه فن حریف!+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار