gardeshban.ir

هتل ۴ ستاره ریگال بای تونگا در شهر بمبئی هندوستان قرار گرفته است. این هتل در موقعیت عالی از شهر واقع شده و به مراکز تفریحی و خرید نزدیک است.
کد خبر: ۳۷۲۰۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۴ ستاره ریگال بای تونگا در شهر بمبئی هندوستان قرار گرفته است. این هتل در موقعیت عالی از شهر واقع شده و به مراکز تفریحی و خرید نزدیک است. 

با فرودگاه شهر بمبئی نیز فاصله اندکی دارد، در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران مسافت فرودگاه تا هتل نباشید، ترانسفر فرودگاهی در اختیار مهمانان این هتل است. 

قبل از رزرو هتل ریگال بای تونگا نیز به این نکات توجه داشته باشید؛ هتل ریگال برای آن دسته از افرادی که به هدف کار و ماموریت به شهر بمبئی سفر می کنند، گزینه بسیار مناسبی است، البته علاوه بر ماموریت برای آنهایی که به خاطر گشت و گذار به این شهر سفر می کنند می تواند هتل خاطره انگیزی باشد و اقامت رویایی داشته باشند.

امکانات کلی هتل ریگال بای تونگا

در هتل ریگال بای تونگا خدمات پذیرش به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در حال ارائه خدمات است. اقامت در این هتل با امنیت همراه است. خدماتی مانند تبدیل ارز، استند روزنامه، کمک های اولیه پزشکی در لابی هتل وجود دارد و روم سرویس و خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی امکانپذیر است. 

اتاق کنفرانس و اتاق جلسه نیز برای سفرهای کاری شما در این هتل تعبیه شده است که باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. دسترسی به اینترنت وای فای نیز در جای جای این هتل به صورت رایگان امکان پذیر است. برای افراد ویلچری در اتاق ها و بقیه قسمت های هتل امکانات خاصی وجود دارد. مهمانانی که با ماشین شخصی این هتل را انتخاب می کنند، پارکینگی در نظر گرفته شده است.

همچنین خدمات تور در این هتل دایر است و برای گشت و گذار می توانید به کمک آنها بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید. شاتل فرودگاهی نیز در صورت درخواست شما با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل ریگال بای تونگا را ندارند. در ضمن، محدوده ای برای افراد سیگاری در این هتل تعبیه شده است ولی در لابی و اتاق ها اجازه سیگار کشیدن ندارید زیرا مجهز به دودیاب است و مسئولان مطلع می شوند. 

همچنین امکان کرایه اتومبیل در هتل ریگال بای تونگا دایر است. کارکنان The Regale by Tunga Hotel نیز به زبان های انگلیسی و هندی تسلط دارند.

انواع اتاق در هتل ریگال بای تونگا

هتل ریگال بای تونگا دارای ۵۴ اتاق است که انواع اتاق ها عبارتند از اتاق دوبل سوپرییر یا اتاق توئین دارای دو تختخواب تک نفره یا یک تختخواب بزرگ دونفره است. اتاق دوبل دولوکس دارای یک تخت خیلی بزرگ دونفره است.

امکانات اتاق های هتل ریگال بای تونگا

همه اتاق ها در این هتل دارای تهویه مطبوعی هستند و در دمای متعادل نگهداری می شوند. در همه اتاق ها گاوصندوق و مینی بار وجود دارد. یخچال همراه با چای ساز و قهوه ساز در اختیارتان قرار داده می شوند. لوازم مربوط به اتو نیز در اتاق ها تعبیه شده اند. در همه اتاق ها به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت. 

همچنین تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و تلفن نیز در اتاق ها فراهم شده اند. حمام های اتاق ها دارای دوش، وان و لوازم بهداشتی حمام همراه با سشوار هستند. در همه اتاق ها روزانه نظافت به صورت رایگان انجام می گیرد و اتاق ها بسیار تمیز هستند، در واقع مکانی برای استراحت و آرامش هستند. همه اتاق ها مجهز به شیشه های دوجداره ای هستند که از ورود صدا به داخل اتاق ها جلوگیری می کنند. اتاق های وی آی پی با امکانات و تجهیزات خاصی در اختیار مهمانان است.

امکانات تفریحی هتل ریگال بای تونگا

هتل ریگال بای تونگا دارای استخر روبازی به همراه مکانی برای ورزش و ریلکس کردن وجود دارد. همچنین چندین راه برای به آرامش رسیدن و اکتیو بودن در این هتل وجود دارد که عبارتند از باشگاه ورزشی، اسپا و خدمات ماساژ. البته برای استفاده از همه اینها باید هزینه اضافی پرداخت کنید.
رستوران هتل ریگال بای تونگا


رستوران موجود در این هتل با فضایی عالی همراه با تهویه مطبوع است که انواع غذاهای بین المللی به صورت سلف سرویس و منویی ارائه می دهد.


فاصله هتل ریگال بای تونگا تا جاذبه های دیدنی شهر بمبئی

فاصله هتل ریگال بای تونگا تا غار فیل ها: ۲۹٫۱ کیلومتر
فاصله هتل ریگال بای تونگا تا موزه پرنس ویلز: ۲۹٫۱ کیلومتر
فاصله هتل ریگال بای تونگا تا باغ های معلق بمبئی: ۲۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل ریگال بای تونگا تا آبنمای فلورا: ۲۹ کیلومتر
فاصله هتل ریگال بای تونگا تا پارک ملی سنجای گاندی: ۱۵٫۱ کیلومتر
فاصله هتل ریگال بای تونگا تا معبد شری محلکشمی ماندیر: ۲۱٫۵ کیلومتر


هتل ریگال بای تونگا؛ اقامت در نزدیکی مراکز تفریحی و خرید بمبئی/عکس

هتل ریگال بای تونگا؛ اقامت در نزدیکی مراکز تفریحی و خرید بمبئی/عکس

هتل ریگال بای تونگا؛ اقامت در نزدیکی مراکز تفریحی و خرید بمبئی/عکس

هتل ریگال بای تونگا؛ اقامت در نزدیکی مراکز تفریحی و خرید بمبئی/عکس

هتل ریگال بای تونگا؛ اقامت در نزدیکی مراکز تفریحی و خرید بمبئی/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار