gardeshban.ir

محسنی بندپی درباره مصوبات جدید ستاد کرونای تهران توضیحاتی داد.
کد خبر: ۳۷۲۰۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 04
گردشبان (gardeshban.ir) :

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران که امروز ۴ اسفند ماه برگزار شد، گفت: این جلسات شکل گیری خوبی دارد که با حضور، مشارکت و بیان گزارشات همه اعضا برگزار می‌شود که اظهار نظرات کارشناسی از دل جلسه بیرون می‌آید.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی که بحث محله محوری است با مشارکت‌ها به نقطه امیدوار کننده‌ای رسیده است و نباید هیچ زمانی فکر کنیم به نقطه‌ی بهینه‌ای رسیدیم. هدف اصلی همه باید این باشد که وقتی یک بیمار شناسایی می‌شود قرنطینه شود و آن‌هایی که در ارتباط با فرد بودند هم شناسایی شوند و انجام تست و قرنطینه شوند.

وی گفت: بیماران سرپایی روبه افزایش است و یکی از جا‌هایی که ما احساس می‌کنیم شلوغ هست بازار است و باید در پاساژ‌ها و مراکز خرید مثل گذشته استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری انجام شود. مسافران خارجی که آمدند در قرنطینه نماندند و پیشنهاد ما این است که پرواز‌های خارجی و اروپایی تا دو هفته یا سه هفته متوقف شود.

استاندار تهران تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم که جریمه افرادی که رعایت نمی‌کنند هم انجام شود. نیروی انتظامی کوتاهی نکرده، ولی آنقدر استثنائات داریم که کار را برای این نیرو سخت کرده است. باید کمک کنیم این نیرو از ابزار تجهیزاتی استفاده کند و این کار انجام شود. در تهران شب گذشته ۱۸۸۰ خودرو به دلیل عدم رعایت محدودیت تردد شبانه جریمه شده اند.

محسنی بندپی افزود: تمام آزمایشگاه‌ها و مطب‌ها موظفند تمام PCR‌های مثبت را به دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه دهند. در بحث دستفروش‌ها در مناطقی مثل ۱ و ۱۱ دستور داده ایم که حداقل فضایی باز در اختیارشان داده شود و باید این مساله جدی گرفته شود. امسال هیچ نمایشگاه بهاره‌ای نخواهیم داشت و اجازه برگزاری هیچ انتخاباتی را برای اتحادیه‌ها در تهران نخواهیم داد و آزمون‌ها نیز غیر متمرکز باید باشد و اگر هم متمرکز انجام شود باید با اجازه روسای دانشگاه‌ها و در فضای مناسب برگزار شود.


باشگاه خبرنگاران


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار