gardeshban.ir

هتل نسیم مشهد هتلی نوساز و سه ستاره تاپ می باشد که قابل قیاس با یک هتل چهار ستاره تاپ نیز می باشد.
کد خبر: ۳۷۲۸۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل نسیم مشهد هتلی نوساز و سه ستاره تاپ می باشد که قابل قیاس با یک هتل چهار ستاره تاپ نیز می باشد. 

اگر تمایل دارید اولین شخصی باشید که روی تختی استراحت کنید و آن تخت و تشک و ملحفه دست اول باشد این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم در واقع به دلیل افتتاح هتل نسیم در مرداد شما اولین نفراتی هستید که بر روی تخت های این هتل ولو می شوید.


این هتل مجهز به ۶۰ اتاق می باشد که تنها دو اتاق آن دارای وان می باشد. همچنین اتاق های رویال جکوزی دار نیز در این هتل موجود است. 

هتل نسیم مشهد به دلیل افتتاح در هفته جاری ممکن است هنوز تمام خدمات خود را به طور کامل و صحیح ارائه ندهد و این به علت عدم نظم در هفته اول یا ماههای اولیه شروع به کار است در هر صورت نو بودن همه چیز می تواند رضایت مهمان را بدست بیاورد. 

هتل نسیم مشهد در خیابان امام رضا مشهد که خیابانی منتهی به حرم امام رضاست، واقع است این هتل در خیابان امام رضا ۸ احداث شده و در ابتدای مرداد ماه، سال ۱۳۹۸ راه اندازی شده است.


هتل نسیم مشهد اتاق هایی با فضای مناسب و دلباز برای آسایش مهمانان طراحی کرده است. فضای نشیمن در اغلب اتاق ها در نظر گرفته شده است. 

چیدمان و دکور بسیار ساده و مدرن می باشد. اما شاید خلوتی اتاق ها کمی فضا را سرد جلوه دهد. امکانات ارائه شده در هتل نسیم مشهد شامل: لابی، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، نمازخانه،تاکسی سرویس،اعلام حریق، لاندری، خانه داری، اینترنت در لابی، روزنامه رایگان، رستوران، آشپزخانه مرکزی، ترانسفر استقبال رایگان، سیستم بیدار باش، ترانسفر بدرقه هزینه دار می باشند.


هتل نسیم مشهد در اتاق هایش کف پوش پارکت را در نظر گرفته است. همچنین از تمیزی اتاق ها به دلیل نوساز بودن و برق آنها در حال حاضر نمی توان غافل ماند. هتل نسیم مشهد فاصله زیادی با حرم امام رضا ندارد و تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی برای رسیدن به حرم کافیست. 

تازه تاسیس بودن این هتل سه ستاره از مزایای اصلی آن می باشد که موجب هزینه اقامت بسیار عالی به همراه مسافت بسیار محدود با حرم امام رضا در خیابانی با موقعیت تجاری عالیست.


لازم به ذکر است که مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقامتگاه خود را تحویل دهند. جالب است بدانید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۲ سال رایگان محاسبه خواهد شد .

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.


اماکن نزدیک هتل نسیم مشهد

فاصله تا حرم مطهر: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا راه آهن: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج های آبی: ۲۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه: ۲۶٫۰ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۸٫۳ کیلومتر


هتل نسیم مشهد؛ امکانات رفاهی لوکس در هتلی نوساز+عکس

هتل نسیم مشهد؛ امکانات رفاهی لوکس در هتلی نوساز+عکس

هتل نسیم مشهد؛ امکانات رفاهی لوکس در هتلی نوساز+عکس

هتل نسیم مشهد؛ امکانات رفاهی لوکس در هتلی نوساز+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار