gardeshban.ir

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همایش بزرگ کشوری خودروهای اسپرت، تیونینگ، کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروانینگ، موتورسیکلت‌های ریس، استریت کراس و تریل را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۷۲۹۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
این گردهمایی روز جمعه ۸ اسفند ماه ۹۹، به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام مرد و پدر و همچنین هشتاد و پنجمین سالگرد عضویت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA)، در پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیلرانی باشگاه مقاومت البرز «حصارک کرج» برگزار خواهد شد.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان این خبر، گفت: گردهمایی بزرگ خودروها و موتورسیکلت‌ها با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و با رعایت کامل تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در برگزاری همایش بزرگ کشوری خودروهای اسپرت، تیونینگ، کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروانینگ، موتورسیکلت‌های ریس، استریت کراس و تریل حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز و باشگاه مقاومت البرز همکاری دارند.

برگزاری همایش ‌کشوری خودروهای اسپرت، تیونینگ، کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروانینگ
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار