gardeshban.ir

دبی چهارمین شهر پربازدید جهان و یکی از شهرهای پرطرفدار ایرانیان برای سفر کردن است.
کد خبر: ۳۷۳۴۴
تاریخ انتشار : جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
به راحتی میتوانید به دبی سفر کنید و برای دریافت ویزای دبی نیاز به مراجعه به سفارت امارات نیست و به راحتی میتوان از طریق آژانس های گردشگری اقدام نمود.

 اگر قصد دارید به مدت طولانی در دبی بمانید تنها کافی است کمی از فضای چمدان خود را به سوغات، دمپایی و مایو اختصاص دهید. اما اگر سفرتان به دبی یک روزه باشد، پیشنهادات بهتری برایتان داریم

ابتدا وارد پاساژ دبی شوید و در آن به صرف نوشیدنی خنک و ماست یخی بپردازید، بیرون از مجموعه پاساژ دبی زیباترین رقص فواره دنیا را مشاهده کنید و با صحنه باشکوه بلندترین برج جهان به نام برج خلیفه آشنا شوید.

اگر حس و حال ورزش دارید، لازم نیست حتما از باشگاه ویژه هتل استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای پیاده رویِ تند به ساحل کایت (Kite) بروید که دارای پنج کیلومتر مسیر تردد عابر است. حین پیاده روی حتما عکس سلفی بگیرید، به طوری که برج العرب پشت شما مشخص باشد.
علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند به فلای دبی (Fly Dubai) بروند و بدون هزینه عضویت از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوند. فقط یادتان نرود از قبل دوچرخه رزرو کنید، چرا که ظرفیت آن زود تکمیل می شود.


جهت گذراندن یک عصر آرام و دلنشین در سفر به دبی می توانید پای خود را بر روی جزیره ای زیبای نخل بگذارید که به دست بشر ساخته شده است ، یا می توانید با بازدید از آتلانتیس و هتل جمیره (جمیرا) به مسافرت خود چاشنی اضافه کنید. این نکته را هم مد نظر قرار دهید که هر هفته از یکشنبه تا پنج شنبه هتل های دبی هم خلوتتر و هم ارزان تر هستند.

همچنین اگر تمایل داشته باشید چند ساعتی آرامش واقعی را تجربه کنید، بهترین پیشنهاد رفتن به هتل وان اند اونلی رویال میراژ (One & Only Royal Mirage) یا مدینه جمیره و استفاده از آب گرم آن ها است. البته مجتمع مدینه جمیره جهت خرید سوغاتی بسیار مناسب است، مخصوصا با عنایت به اینکه قیمت اجناس آن نسبتا منصفانه است.

 
اگر در ماه های بین نوامبر و مارس به دبی سفر کنید، هوای ذبی مساعد است و شما می توانید در "تفریحگاه ساحل جمیره” (JBR) پیاده روی کنید، آفتاب بگیرید، غذاهای لذیذ میل کنید و در بوتیک های بی نظیر آن مثل فروشگاه های زنجیره ای سس (Sauce) به گشت و گذار بپردازید.

ناگفته نماند در مسیر پیاده روی JBR بهترین رستوران های دبی مستقر شده اند. اما قبل از آن که وارد رستوران های دبی شوید حتما حساب جیب خود را داشته باشید. البته کافه ها و رستوران های ساده تر نیز در این مسیر که شب های جمعه پر از جمعیت می شود، وجود دارند. 

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار