gardeshban.ir

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری از افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیط اتوبوس برای نوروز ۱۴۰۰ خبر داد. این تصمیم طبق روال هرسال و به‌دلیل وجود تردد یک سر خالی در این ایام اتخاذ شده است.
کد خبر: ۳۷۷۴۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
احمدرضا عامری، مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری کشور، از افرایش ۲۰ درصدی بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی طبق روال هرساله خبر داد. وی در این رابطه اذعان داشت:

طبق روال هرسال به‌دلیل وجود تردد یک سر خالی در ایام نوروز، بلیط اتوبوس برای نوروز ۱۴۰۰ هم با ۲۰ درصد افزایش قیمت به فروش می‌رود.

وی با اشاره به ظرفیت کامل برای اجرای سفرهای نوروزی، در خصوص پیش‌فروش بلیط‌ اتوبوس‌ها تصریح کرد:

با توجه به امکان خرید اینترنتی بلیط همه ظرفیت‌ها در طول سال برای فروش اینترنتی فراهم شده است و از این نظر مردم مشکلی ندارند و می‌توانند بلیط‌های خود را از طریق اینترنت و سایت‌های مشخص و سایت شرکت‌های تعاونی دریافت کنند.

عامری با تاکید بر اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و محلول‌های ضدعفونی در ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای، در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های بین‌شهری اذعان داشت:

تردد اتوبوس‌ها با ظرفیت ۵۰ درصد به‌دلیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حال انجام است؛ اما برای نوروز امسال تغییری که در مورد فاصله‌گذاری ایجاد شد این است که اقوام درجه یک (نظیر یک خانواده چهار نفره) می‌توانند دو نفر در دو صندلی کنار هم بنشینند در حالی که پیش از این فقط صندلی های کنار پنجره فروخته می‌شد.

وی با اشاره به تقاضای کم در زمینه سفر با اتوبوس‌های بین‌شهری با توجه به تعدد شهرهای قرمز، نارنجی، زرد، از آماده‌سازی ۸۳ هزار دستگاه ناوگان عمومی مسافری برای سفرهای جاده‌ای خبر داد. وی در این رابطه افزود:

برای ایام نوروز ۱۴,۵۰۰ دستگاه اتوبوس، ۲۳ هزار دستگاه مینی‌بوس و ۴۶ هزار دستگاه سواری کرایه آماده خدمت به ناوگان هستند.

افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیط‌ اتوبوس‌های بین‌‌شهری و شیوه جدید فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها در حالی است که چندی پیش داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر عدم افزایش قیمت بلیط و فروش بلیط تنها برای صندلی‌های کنار پنجره تاکید کرده بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار