gardeshban.ir

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به تداوم بارش برف و باران در استان گفت: هم اکنون ۱۰ محور مواصلاتی استان با بارش برف مواجه است.
کد خبر: ۳۷۹۰۱
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
فریبرز مرادی امروز  با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان در پی بارش برف و باران شدید اظهار کرد: در ۱۰ محور مواصلاتی گیلان هم‌اکنون شاهد بارش برف شدید و خفیف هستیم.

وی با اشاره به شدت بارش‌ها در بخش مرکزی و شرقی گیلان افزود: هم‌اکنون محورهای سیاهکل دیلمان، بلوردکان خصیل‌دشت و محور تنکابن حشمت‌آباد و قوشه‌لانه با شدت بارش برف همراه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بارش برف خفیف در هشت محور مواصلاتی استان گفت: هم‌اکنون محور اسالم خلخال، پونل به خلخال، رودسر لات محله، شوک ملکوت، ماسال گیلوان، فومن ماسوله و گردنه حیران با بارش خفیف برف همراه است.

مرادی با اشاره به سایر محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: مابقی محورهای مواصلاتی با بارش باران همراه هستند و رانندگان برای تردد باید ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به ارتفاع برف در محورهای پر بارش افزود: محور اسالم به خلخال بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر، پونل به خلخال ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر و در مابقی محورها برف کاملا سطح جاده‌ها را سفید پوش کرده است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار