gardeshban.ir

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد عضویت در فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی، گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی را با ۱۵درصد تخفیف به متقاضیان ارائه می‌کند.
کد خبر: ۳۷۹۴۲
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
حسین اربابی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به عنوان مرجع رسمی صدور گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی در ایران، در این‌باره گفت: متقاضیان دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی می‌توانند از ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ با ارائه گواهی‌نامه رانندگی ملی با اعتبار حداقل ۳۳ روز، برای گواهی‌نامه بین‌المللی یک‌ساله و اعتبار حداقل سه سال، از ۱۵درصد تخفیف برخوردار شوند.

نام و مشخصات دفاتر مستقیم و نمایندگی‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در تهران و سایر استان‌ها در وب‌سایت رسمی کانون به نشانی WWW.TACI.IR در بخش (فهرست نمایندگی‌ها در تهران) و (فهرست نمایندگی‌ها در سراسر کشور) قابل مشاهده است.

روش دیگر صدور این سند بین‌المللی به روش آنلاین و ثبت درخواست در سامانه اینترنتی به نشانی https://idp.taci.ir/ است.

دارندگان گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی یک یا سه‌ساله (بنا به درخواست متقاضی) می‌توانند با استناد به کنوانسیون‌های ۱۹۴۹ وین و ۱۹۶۸ ژنو، در کشورهای عضو کنوانسیون‌های مورد اشاره، همچنین عضو فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) رانندگی کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار