gardeshban.ir

معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار فراخوان مسابقه مجازی عکاسی از «سفره نوروزی صنایع‌دستی ۱۴۰۰» اعلام کرد: مهلت ارسال آثار از ۲۶ اسفند۹۹ تا هشتم فروردین ۱۴۰۰ است.
کد خبر: ۳۸۰۲۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
ویدا توحدی مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور هدف از مسابقه عکاسی «سفره نوروزی صنایع‌دستی ۱۴۰۰» را ترویج استفاده از صنایع‌دستی در مناسبت­‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: این مسابقه در ادامه سلسله مسابقات مجازی صنایع دستی است که با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا طراحی و برگزار می­‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور افزود: نخستین برنامه، مسابقه مجازی سبکی نو برای شب چله با استفاده از صنایع‌دستی ایرانی با رویکرد ترویج صنایع‌دستی در مناسبت‌­های ملی کشور بود که آذر و دی‌ماه سال جاری برگزار شد و برگزیدگان آن همراه با اختتامیه نخستین مسابقه ملی طراحی و ساخت در صنایع‌دستی با محوریت رشته­‌های از یادرفته و در حال فراموشی که در سالن اجتماعات موزه ملی ایران برگزار شد، تجلیل شدند.

توحدی خاطرنشان کرد: این مسابقات که به صورت مجازی برگزار می شود، امکان تعامل بسیار بالایی دارند و می­‌تواند در بلندمدت زیرساخت­‌های فراوانی را برای ترویج فرهنگ مصرف صنایع‌دستی در سطح جامعه ایجاد کند.

براساس اعلام میراث آریا، مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌­توانند فایل­‌های عکاسی خود را مطابق با شرایط فراخوان از ۲۶ اسفند تا ۸ فروردین ۱۴۰۰ از طریق سایت نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی بارگذاری و ارسال کنند.

برگزاری مسابقه مجازی عکس «سفره نوروزی صنایع‌دستی ۱۴۰۰»
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار