gardeshban.ir

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز طرح غربالگری کرونا در ۲۴ مرز زمینی، دریایی و فرودگاهی توسط هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۷۷
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
مهدی ولی‌پور با اشاره به استقرار نیروهای سازمان امداد و نجات در مسیر جاده‌ها اظهار کرد: بالغ بر 1200 پایگاه موقت در سطح جاده‌ها و حدود 12 هزار نیروی امداد و نجات با 3 هزار و 450 خودرو و 19 فروند بالگرد در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به ایام کرونا، تیم‌های نیز در ورودهای مرزها زمینی، هوایی و فرودگاه‌ها مستقر هستند در این امکان‌ تست‌ کرونا از افراد گرفته می‌شود و در صورتی که نتیجه تست‌ "پی سی آر" آنها مثبت باشد به مدت 48 ساعت قرنطیه می‌شوند و سپس در اختیار نیروهای وزارت بهداشت قرار می‌گیرند.

ولی‌پور افزود: براساس اعلام ستاد کرونای هر استان تصمیماتی برای ورود به شهرها اخذ شده که نیروهای هلال احمر نیز در این بخش با سایر دستگاه‌ها همکاری خواهند کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به تردد مسافران از 34 مرز زمینی، دریایی و فرودگاهی تصریح کرد: در 24 مرز  نیروهای سازمان امداد و نجات مستقر هستند و طرح غربالگری و تست از افراد را انجام خواهند داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در ورودی استان‌ها و شهرها نیز توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک و الکل توسط جمعیت هلال احمر انجام خواهد شد یا خیر، گفت: هلال احمر برنامه‌ای برای توزیع این اقلام ندارند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار