gardeshban.ir

اخیرا قایق شخصی بسیار فضایی به نام قایق جت کپسول رونمایی شد که عاشقان فیلم جیمز باند از این قایق فضایی استقبال فراوانی نمودند.
کد خبر: ۳۸۳۳۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
این روزها با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در زمینه ها و صنعت های گوناگون قطعا با جستجویی کوتاه در صفحات مجازی و مشاهده چندین ویدیو و خبر در مورد پیشرفت های روز فناوری، به این درک خواهید رسید که دو صنعت گوشی و اتومبیل نسبت به گذشته پیشرفت فراوانی نموده اند که صنعت گوشی های هوشمند تنها در کمتر از یک دهه توانست به بیشترین میزان پیشرفت خود دستیابد.

اما شاید از دید هر کاربر این باشد که تنها این دو صنعت در حال گسترش هستند که جالب است بدانید در کنار این دو صنعت، صنایع دیگر نیز به لطف دانشمندان خبره در حال پیشرفت روزافزون می باشند و به نحوی علم و فناوری در تمام زمینه های در حال گسترش است.

اخیرا قایق شخصی بسیار فضایی به نام قایق جت کپسول رونمایی شد که عاشقان فیلم جیمز باند از این قایق فضایی استقبال فراوانی نمودند.یک شرکت ایتالیایی به نام Pierpaolo Lazzarini اخیرا از یک قایق شخصی و البته قایق تفریحی کاملا مجهز و مدرن رونمایی کرد

که می تواند 12 نفر را درون خود جای دهد. نام این قایق لوکس، جت کپسول است که دارای کابین بسیار زیبا و جذابی است و با سوار شدن درون این قایق لوکس شاید به هیچ وجه خواستار این نباشید تا از گردش و تفریح جدا شوید!

یکی از نقاط مثبت این قایق لوکس و مجهز، کابین بسیار زیبا و آیرودینامیک بسیار خاص و شبیه به کپسول است که برای افراد ثروتمند بی شک جزء اولین انتخاب ها و گزینه ها برای خرید خواهد بود.این قایق لوکس و کاملا تفریحی را مطابق با سلایق و علایق خودتان می توانید به صورت سفارشی در بخش های مختلف اعم از تعداد صندلی، رنگ و… سفارش دهید.

همچنین حداکثر سرعت این قایق تفریحی 114 کیلومتر بر ساعت می باشد که آن هم به لطف موتور مهندسی شده آن می باشد و آنرا جزء سریعترین قایق های شخصی و تفریحی نهاده است. برای خرید یک دستگاه از این قایق های تفریحی می بایست به میزان 200 هزار پوند هزینه کنید.








مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار