gardeshban.ir

جزیره کیش از مقاصد محبوب گردشگری کشورمان تلقی می شود که تفریحات هیجان انگیز و متنوع آن باعث تمایز این جزیره از سایر نقاط ایران شده است. در جزیره کیش تفریحات آبی بیشماری وجود دارد که میتوانید در مدت اقامت خود آن ها را امتحان کرده و خاطرات بی نظیری برای خود و خانواده بسازید.
کد خبر: ۳۸۴۴۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 09
گردشبان (gardeshban.ir) :

کیش، جزیره ای است که سیاحت در آن زمان نمی شناسد! هر فصل از سال که به نگین خلیج فارس سفر کنید، چه هوا گرم باشد یا معتدل، در هر صورت این جزیره زیبا شما را با ویژگی های جذاب و فوق العاده اش حیرت زده خواهد کرد. 

نگین خلیج فارس، مانند هیچ کجای دیگر در کشور نیست و آنچه در این جزیره زیبا مشاهده می کنید، از شن ها سفید و نرم گرفته تا دریای آبی نیلگون، همگی یک تجربه منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد. تفریحات مختلف نیز در جزیره کیش از این قاعده مستثنی نیستند و اگر تصمیم بگیرید برخی از آن ها را امتحان کنید، ناگهان خود را در دریایی از سرگرمی های فوق العاده خواهید یافت.

با این وجود، از میان تمام آن ها، تفریحات آبی در این جزیره حال و هوای دیگری دارد. تفریحاتی که با اسم های جالب و بعضا عجیب، تجربه ای تازه را برای شما رقم می زنند.

انواع تفریحات آبی کیش:

1- غواصی یکی از بهترین تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش,تفریحات جزیره کیش,غواصی در جزیره کیش

غواصی یکی از تفریحات آبی در کیش

چه چیزی بهتر از آنکه بتوانید به اعماق آب‌های خلیج فارس بروید و در کنار ماهی‌های رنگارنگ و آبزیان دیگر به گشت و گذار بپردازید؟ اگر به دنبال چنین فرصتی هستید حتما به کیش سر بزنید و حتی بدون تجربه ای حتی در شنا میتوانید بدون هیچ نگرانی با تجهیزات کامل به غواصی بروید.

2- جت اسکی و اسکی روی آب، معروف ترین تفریح آبی در کیش

تفریحات آبی کیش,تفریحات جزیره کیش,جت اسکی و اسکی روی آب در جزیره کیش

جت اسکی و اسکی روی آب از بهترین تفریحات آبی در کیش

امکانات بسیار خوبی برای انجام این ورزش آبی در جزیره کیش مهیا شده است. در واقع جزیره کیش تنها مکان در ایران است که می‌توانید در بیشتر ایام سال برای اسکی روی آب و قایق سواری به آن سفر کنید. اگر طرفدار هیجان و سرعت بالا هستید جت اسکی برای شما یک پیشنهاد ویژه خواهد بود. ضمن اینکه تفریح با جت اسکی فرصت تجربۀ سرعت بالا بر پهنۀ وسیع خلیج فارس را ایجاد می‌کند. 

3- پاراسل لذتبخش ترین ورزش آبی در کیش

تفریحات آبی کیش,تفریحات جزیره کیش,پاراسل در جزیره کیش

یکی دیگر از تفریحات آبی در کیش، پاراسال است

یکی از لذت بخش ترین و محبوب ترین ورزش های آبی در کیش در بین کسانی که می خواهند یک ورزش آبی جذاب را تجربه کنند پاراسل است. برای تجربۀ این ورزش آبی به همراه دوستان یا خانواده خود سوار بر چتر پاراسل می‌شوید و به وسیلۀ قایق با سرعت کشیده می‌شوید و در آسمان آبی کیش اوج می‌گیرید. چتر پاراسل می‌تواند ارتفاعی بین ۱۵۰-۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا را برای شما فراهم کند.

4- کایت بوردینگ

تفریحات آبی کیش,تفریحات جزیره کیش,کایت بوردینگ در جزیره کیش

کایت بورد در کیش

کایت‌ بوردینگ از تلفیق اسکی روی آب و پاراگلادینگ شکل گرفته است. در این ورزش از نیروی کشش کایت برای اسکی روی سطح آب بهره می برند. معمولا امکانات این تفریح را به کسانی ارایه می دهند که آمادگی جسمانی کافی دارند و قبلا تجربه این فعالیت و مشابه آن را داشته اند.

5- ماهیگیری یکی از آرامش بخش ترین تفریح آبی در کیش

تفریحات آبی کیش,تفریحات جزیره کیش,ماهیگیری در جزیره کیش

از تفریحات دریایی در جزیره کیش، ماهیگیری است

این فعالیت را می توانید در کلوپ‌های دریایی کیش انجام دهید و حسابی لذت ببرید. البته این کلوپ‌ها تجهیزات لازم را هم در اختیارتان قرار می‌دهند.

6-  کشتی های تفریحی در جزیره کیش

تفریحات آبی کیش,تفریحات جزیره کیش,کشتی های تفریحی در جزیره کیش

کشتی های تفریحی در جزیزه زیبای کیش

کشتی‌های تفریحی مختلف در سانس های 2 ساعته خدماتی از قبیل پذیرایی، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز را به شما ارائه می‌دهند. 

7- فلای بورد یکی از مهیج ترین تفریحات آبی در کیش 

تفریحات آبی کیش,تفریحات جزیره کیش,فلای بورد در جزیره کیش

فلای بورد از تفریحات آبی در کیش

این وسیله‌ی مهیج که با کمک جت اسکی، پمپاژ و فشار آب کار می کند، توانسته جایگاه خوبی در لیست تفریحات آبی کیش پیدا کند. با  فلای بورد  می توانید حرکات نمایشی جالبی را در فضای معلق روی آب انجام بدهید. به محض پمپاژ فشار هوا و آب، شما به ارتفاع 12 متری از سطح آب خواهید رفت؛ پس اگر از ارتفاع می ترسید و یا شنا بلد نیستند، بهتر است به سراغ فلای بورد نروید. 

8- شاتل و بنانا سواری در کیش

تفریحات آبی کیش,تفریحات جزیره کیش,شاتل و بنانا سواری در جزیره کیش

شاتل و بناناسواری یکی دیگر از تفریحات آبی در کیش است

سوار بر تیوب بادی می‌شوید و قایق‌های تندرو با سرعت زیادی شما را بر روی سطح آب می‌کشند.

9- دیگر تفریحات آبی جزیره کیش:

-اسکوتر زیر دریایی

- پارک آبی

- پارک دلفین ها 

- کیبل اسکی

- بیگ بال

- قایق سواری

-بادی مارینا 

- پدل بورد

چه نکاتی را باید برای انجام "تفریحات آبی کیش" فوق العاده رعایت کنیم؟

اگر بدون در نظر گرفتن شرایط و به شوق انجام این تفریحات جذاب آبی راهی ساحل شوید، به احتمال زیاد به مشکل برخورد خواهید کرد. زیرا نکاتی وجود دارد که هرچند جزئی به نظر می رسند اما باید حتما به آن ها توجه کرد. از این موارد، استفاده از کرم ضد آفتاب پیش از خروج از هتل یا محل اقامت است.

علاوه بر این، از به همراه داشتن وسایل غیر ضروری خودداری کنید اما در مقابل، به خاطر داشته باشید که با خودتان مونوپاد و گوشی موبایل را به همراه بردارید. البته این درصورتی است که بخواهید از فعالیت هایی که انجام می دهید، فیلم یا عکس و سلفی بگیرید. نکته دیگر این است که درصورت امکان از جلیقه نجات استفاده کنید و هرگز تنها نیز به شنا یا غواصی نروید.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار