gardeshban.ir

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: مهلت ۷۲ ساعته برای خروج مسافران از دو استان تهران و البرز سپری شده و از فردا بحث اعمال قانون و جریمه خودروهای غیربومی در این دو استان را شروع می‌کنیم.
کد خبر: ۳۸۴۸۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
سردار تیمور حسینی با بیان اینکه بر اساس آخرین ابلاغیه وزارت بهداشت، متأسفانه شهر تهران و کرج نیز نارنجی شدند، اظهار کرد: به اجبار باید محدودیت های تردد را در این دو شهر اعمال کنیم.

جانشین رئیس پلیس راهور افزود: تهران و کرج و شهرهای اطراف آن به دلیل شرایط خاص و ویژه‌، همیشه در زمان اعمال محدودیتها، به صورت یکپارچه دیده شده‌اند.

وی تصریح کرد: همکاران بنده از امروز، مرزهای ورود و خروجی استان تهران و البرز را کنترل می‌کنند؛ خروج پلاک تهران و کرج از این محدوده‌ها ممنوع است و ورود پلاکهای غیر نیز به محدوده استانهای تهران و البرز مشمول همین محدودیتها بوده و بی‌توجهی به این محدودیتها نیز مستوجب جریمه 500 هزار تومانی خواهد بود.

این مقام انتظامی از مسافرانی که به استان تهران و البرز سفر داشته‌اند، خواست، امروز این دو استان را ترک کنند و گفت: از امروز همکاران بنده بحث کنترلها را انجام می‌دهند و از فردا بحث اعمال قانون و جریمه را شروع می‌کنیم چون مهلت 72 ساعته برای خروج مسافران از این دو استان سپری شده است.

حسینی با بیان اینکه تا به امروز شاهد افزایش قابل توجه تردد نسبت به سال گذشته بوده‌ایم، گفت: همزمان با افزایش ترددها، تصادفات نیز افزایش یافته و در مجموع شاهد افزایش 37 درصدی تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی بوده‌ایم.

گفتنی است، درحالیکه بسیاری از ساکنان تهران و البرز، دارای خودرو با پلاک غیربومی هستند و در این دو استان و شهرهای آن سکونت و تردد دارند یا شاغل هستند، باید دید که این خودروها با پلاک غیربومی نیز مشمول جریمه 500 هزار تومانی در هر روز خواهند شد یا خیر؟
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار