gardeshban.ir

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا تردد و حضور در سواحل این جزیره در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.
کد خبر: ۳۸۵۳۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ بهرام ایمانی نسب چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این محدودیت به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اعمال شده که طبق این تصمیمات تجمع و توقف وسایل نقلیه، دورهمی افراد در سواحل، پارک‌ها و جنگل‌ها، تفرجگاه‌های جزیره کیش ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه این ممنوعیت و محدویت‌ها از ساعت ۷ صبح روز ۱۳ فروردین تا ساعت ۲ بامداد روز ۱۴ فروردین اعمال خواهد شد اضافه کرد: صاحبان خودروها در صورت تخلف به مبلغ پنج میلیون ریال جریمه و یک هفته خودروی آنان توقیف خواهد شد.

رییس پلیس راهور کیش گفت: اطلاع رسانی محدودیت‌های کرونایی روز طبیعت از طریق پیامک در بازه‌های زمانی مختلف به مالکان خودروهای جزیره کیش ارسال می‌شود.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان هرمزگان شمار بستری های کرونا در هرمزگان در یک هفته اخیر نسبت به هفته قبل بیش از ۱۵۰ درصد رشد داشته و بیشتر مبتلایان نیز از نوع کرونای جهش یافته هستند.

با توجه به شرایط موجود ، این استان هم اکنون در وضعیت هشدار قرمز کرونایی قرار دارد و وضعیت شیوع این ویروس در جزیره کیش نیز طبق آخرین اعلام ستاد ملی کرونا زرد است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار