gardeshban.ir

اشیای گمشده زائران شهرستانی حرم حضرت معصومه (س) به صورت رایگان برای آنها ارسال می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۸۴
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
در صورتی‌که صاحبان اشیای گمشده به هر دلیلی به دفتر اشیای پیداشده مراجعه نکنند، خادمان حرم مطهر نهایت تلاش خود را برای یافتن صاحبان اشیا، انجام می‌دهند و اگر صاحبان وسیله پیدا شده، زائران شهرستانی باشند، اشیا با هزینه حرم مطهر برای زائران ارسال می‌شود.

دفتر اشیای پیدا شده در حرم حضرت معصومه (س) در عید نوروز ۱۴۰۰ به‌صورت مستمر و شبانه روزی فعال است. 

گزارش حاکی است: گاهی زائران وسایل و اشیایی ضروری به همراه خود دارند که ممکن است به هر دلیلی آن را گم ‌کرده باشند، اما در این حرم مطهر هیچ زائری سرگردان نمی‌ماند و خادمان حرم مطهر برای هر مشکلی راه‌حلی از پیش تعیین‌شده دارند.

در دفتر اشیای پیداشده نظم خاصی وجود دارد تا زائران به‌راحتی بتوانند گمشده خود را پیدا کنند و باجه‌های مختلفی مانند باجه تلفن همراه، باجه وجوه نقد و مدارک پیداشده، باجه پوشاک و کیف و باجه اشیای گرانقیمت وجود دارد و خادمان حرم مطهر بانوی کرامت با گرفتن مشخصات وسیله گم‌شده، زائران را به باجه مرتبط راهنمایی می‌کنند.

اشیای پیداشده، ابتدا توسط خادمان در دفتر ثبت اندیکاتور بر اساس نوع آن و با تاریخ، ثبت می‌شود و زمانی که صاحب آن پیدا شود با دریافت آن از این دفتر خارج می‌شود.

زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در قم با تلفن ۳۷۱۷۵۱ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند و یا به تارنمای این آستان مقدس به نشانی https://amfm.ir مراجعه کنند. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار