gardeshban.ir

جشنواره ملی ایران‌بانان با همکاری شورای هماهنگی و دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۵۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
دبیرخانه جشنواره ایران‌بانان با اتتشار فراخوانی از انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دعوت کرده است گزارش برنامه‌ها و عملکردهای دوسالانه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

فعالیت‌های نوروزی (سمن‌ها،سین هشتم)، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، توانمندسازی و جذب مشارکت‌های مردمی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، فعالیت در مناطق کم‌برخوردار روستایی و فعالیت‌های زمان بحران، محورهای این جشنواره هستند.

شرکت برای انجمن‌های حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آزاد است، گزارش‌ها در قالب اعلام شده دبیرخانه پذیرفته می‌شود، گزارش‌های ارسالی باید به نشانی پستی دبیرخانه و نشانی سایت و تلگرام دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

بر اساس فراخوان جشنواره مهلت ارسال آثار و گزارش‌ها (ابتدای) اردیبهشت تا ۲ مرداد ۱۴۰۰ است، انتخاب و داوری آثار ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ انجام می‌شود و اختتامیه جشنواره هم ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

دبیرخانه این جشنواره در تهران، خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام(ره)، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ساختمان شماره ۲ دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم‌نهاد واقع شده است.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار