gardeshban.ir

کفش‌های خود را از پا دربیاورید و درون تابوت بودایی‌ها به کمر دراز بکشید. سپس روی تشک نرمی که درون تابوت چوبی تعبیه شده است، استراحت کنید. حالا باید سه دقیقه در تاریکی مطلق نفس بکشید و از جهان فارغ شوید.
کد خبر: ۳۸۶۵۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
امروز در مورد تجربه مرگ صحبت می‌کنیم. اما نه مرگ واقعی، بلکه سه دقیقه تجربه‌ای شبیه به مرگ خودخواسته در کافه مرگ بانکوک!

احساساتی که قرار است در کافه مرگ بانکوک تجربه کنید

وقتی در تابوت دراز می‌کشید احساس می‌کنید مرده‌اید. با اینکه فضای داخل تابوت کاملاً نرم و راحت است اما نه می‌توان خوابید و نه آرام بود؛ زیرا حس مردن به شما دست می‌دهد. مرگ یعنی از دست دادن تمامی چیزهایی که دارید. وقتی زنده نباشید نمی‌توانید پدر، مادر یا عشق خود را ببینید. پس از بیرون آمدن از تابوت نیز همچنان احساس مرگ با شماست. این‌ها همه احساساتی هستند که شما در کافه مرگ بانکوک به نام «Kid Mai» تجربه خواهید کرد.
 
تجربه آگاهی از مرگ

کافه جدید شهر بانکوک با نام کافه‌ مرگ «Kid Mai» به مفهوم «تفکر جدید» شما را با نوشیدنی‌های خوش‌طعم و کوکی‌های خوشمزه فریب می‌دهد که یک بار «آگاهی از مرگ» را تجربه‌ کنید تا شاید طرز فکر شما نسبت به دنیا و زندگی تغییر کند.

بسیاری از مردم از تجربه این حس وحشت دارند و از خوابیدن در تابوت خودداری می‌کنند. اما برخی نیز هستند که با اشتیاق به استقبال تجربه مرگ می‌روند. اما سه دقیقه بعد، حال و احوالشان دگرگون می‌شود و با ترس و لرز، آشفتگی، وحشت و هیجان از تابوت بیرون می‌آیند.
 
طراحی کافه مرگ چگونه است؟

در محوطه باز این کافه شاهد یک برکه مصنوعی پر از ماهی، مجسمه بودا و دکوراسیون مدرن اما به رنگ سیاه خواهید بود. اگر ندانید که زمینه اصلی این کافه چیست، احتمالاً پس از دیدن اسکلتی که روی مبل فضای داخلی نشسته تصور خواهید کرد که از مراسم هالووین در اینجا باقی مانده است.
مدیر این کافه در مورد اسکلت گفته است: روزی می‌رسد که از به تاخیر انداختن رویاهای خود پشیمان خواهید شد و در نهایت چیزی شبیه همین اسکلت از شما باقی خواهد ماند.

دیدن تابوت سفیدی که روی سکویی در کنار میزهای کافه جا داده شده است برای هیچ‌کس مطلوب نیست. درِ تابوت همانند نمونه‌های واقعی و به رسم بودایی‌ها با فرشته‌های طلایی تزئین شده است و به صورت رایگان منتظر فردی است که شهامت سه دقیقه خوابیدن در آن را داشته باشد.

چه اعتقاداتی در ذهن مدیر این کافه بوده است؟

هنگامی که به شما می‌گویند فردا خواهید مرد بدون شک به دنبال انتقام گرفتن از دشمنان یا پول جمع کردن نخواهید بود. بلکه درست برعکس، از فرصت باقی مانده برای بودن در کنار خانواده و عزیزان، مهربانی کردن به دیگران، حلالیت طلبیدن و انجام کارهایی که همیشه آرزویش را داشته اما شهامت آن را نداشته‌اید، استفاده می‌کنید.

کافه مرگ بانکوک؛ کافه ای عجیب و غریب/عکس

کافه مرگ بانکوک؛ کافه ای عجیب و غریب/عکس

کافه مرگ بانکوک؛ کافه ای عجیب و غریب/عکس

کافه مرگ بانکوک؛ کافه ای عجیب و غریب/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار