gardeshban.ir

سرهنگ علیرضا قدمی افزایش شهرهای قرمز و نارنجی کرونا در مناطق مختلف مازندران را از دلایل اصلی اعمال طرح تشدید خودرویی ذکر کرد و گفت: طرح محدودیت طرح خودرویی در تمام مبادی ورودی و خروجی مازندران تشدید شده است.
کد خبر: ۳۸۷۳۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اوج گیری دوباره ویروس کرونا و تغییر سطح رنگ بندی در مناطق مختلف، از تشدید طرح محدودیت تردد خودرویی در جاده‌های ارتباطی این استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی افزایش شهرهای قرمز و نارنجی کرونا در مناطق مختلف مازندران را از دلایل اصلی اعمال طرح تشدید خودرویی ذکر کرد و اظهار داشت : طرح محدودیت طرح خودرویی در تمام مبادی ورودی و خروجی مازندران تشدید شده است.

در حال حاضر بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت کرونایی ۱۱ شهرستان مازندنران نارنجی ، ۲ شهرستان رامسر و قائمشهر قرمز و ۹ شهرستان دیگر هم زرد است.

وی اظهار داشـت: طبق مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا، ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای با وضعیت نارنجی پنج میلیون ریال و در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی به همراه خواهد داشت.

سرهنگ قدمی از تداوم طرح محدودیت‌های شبانه کرونایی در مازندران خبر داد و گفت که بر اساس این طرح تردد خودروها در تمام شهرهای مازندران از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد ممنوع است و مالکان خودرو در صورت تخلف جریمه می‌شوند.

وی استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی با هدف کنترل ورود و خروج خودروها به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی را منوط به تصمیم گیری ستاد مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و از آمادگی  پلیس راه مازندران برای تحقق این مهم در صورت ابلاغ خبر داد.

رییس پلیس راه مازندران، وضعیت تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی استان از جمله کندوان، هراز، فیروزکوه، سوادکوه، کیاسر و همچنین در محدوده درون شهری و محورهای ساحلی را روان و عادی توصیف کرد.

سرهنگ قدمی افزود : مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ (۰۱۱) به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در باره وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار