gardeshban.ir

گزارش/
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ممنوعیت هرگونه تردد و سفر عادی از مرزهای زمینی بیست‌وپنج‌گانه کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۶۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
جواد هدایتی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ضمن تشریح آخرین وضعیت سفرهای زمینی بین‌المللی در ایام نوروز، تصریح کرد که در شرایط فعلی از هیچ‌یک از ۲۵ مرز زمینی کشور تردد عادی و سفرهای خارجی انجام نمی‌شود و تنها برخی ترددها به‌صورت محدود و از بعضی از مرزها صورت می‌پذیرد. وی در این رابطه افزود:

ترددهای محدود از مرزهای زمینی از و به کشورهایی مانند ترکیه، عراق و افغانستان صورت می‌گیرد که آن نیز با شرایط و محدودیت‌هایی مانند داشتن اقامت یا تابعیت انجام می‌شود.

هدایتی با اشاره به انجام برخی ترددها به‌صورت محدود و با اخذ مجوز، از عبور روزانه ۱۵۰۰ مسافر از مرزهای زمینی با شرایط خاص و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد. وی همچنین اذعان داشت:

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا مسئولیت غربالگری و انجام و بررسی تست مسافران را بر عهده دارد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنها امکانات مورد نیاز آن‌ها را برایشان فراهم کرده است؛ اما اجازه ورود و خروج به مسافران از سوی این دستگاه‌های متولی صادر می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار