gardeshban.ir

تعرفه گردشگری ماکسیم اخیراً و در انتهای سال ۱۳۹۹ افتتاح شد.
کد خبر: ۳۸۹۱۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
تعرفه گردشگری ماکسیم را باید اولین در نوع خودش در ایران دانست که گردشگران می‌توانند با مراجعه به سامانه یک تاکسی اینترنتی و به‌صورت اختصاصی از آن استفاده کنند.

در ابتدا جالب است، بدانید که این تعرفه توسط راهنمای سفرهایی (تور لیدر) انجام می‌شود که از بین افراد مجرب و با تجربه بسیار بالا در این حوزه انتخاب شده‌اند. این افراد به‌خوبی با تمامی نقاط گردشگری ایران آشنا هستند و در زمینه تور لیدری نه‌تنها دارای تجربه طولانی هستند، بلکه آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند.

تور لیدرهای تعرفه گردشگری ماکسیم، همراه با خودرو به سراغ کاربران می‌رود و آن‌ها را تا مقاصد گردشگری همراهی می‌کند. با توقف و بازدید از هر جاذبه گردشگری، این افراد به‌عنوان لیدر سفر با بازدیدکننده، همراه شده و جاذبه‌های گردشگری مقصد را برای آن‌ها با جزییات شرح می‌دهد. در این حالت کاربران می‌توانند از یک تور اختصاصی گردشگری لذت ببرند؛ زیرا یک راهنمای تمام‌وقت در اختیار آن‌ها است که باحوصله و صمیمیت به بازدید جاذبه‌ها می‌پردازند. همچنین لازم به ذکر است که راهنمایان سفر تعرفه گردشگری ماکسیم به یکی از زبان‌های انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند. در این حالت کاربرانی که خارجی بوده نیز می‌توانند از یک سفر و بازدید عالی لذت ببرند.

این تعرفه یا خدمت جدید ماکسیم به چه صورت است و چگونه باید آن را در اپلیکیشن درخواست داد؟

در ابتدا باید گفت، تعرفه گردشگری به‌صورت پیش‌فرض دارای دو تور یا دو مسیر است. در هرکدام از این مسیرها، مقصدهایی مشخص است که کاربران می‌تواند یکی از این دو مسیر یا هر دو مسیر را بعد از بررسی مقصدهای گردشگری ذکر شده در آن انتخاب کند.

کاربران با دانلود اپلکیشن ماکسیم، وارد آپ شده و از زیرگروه آیکون خودروهای سواری، تعرفه گردشگری را انتخاب می‌کنند.

بعد از انتخاب تعرفه گردشگری، کاربر باید مبدأ خود (یعنی مکانی که راهنمای سفر باید به‌دنبال او برود) را انتخاب می‌کند. سپس در قسمت خدمات تکمیلی تعداد نفراتی که همراه وی هستند باید مشخص شود که تعداد نفرات تا سقف چهار نفر است. همچنین کاربر در صورت ضرورت در همین قسمت، می‌تواند شماره تماس دیگری را وارد کند یا اطلاعاتی که لازم می‌داند را برای راهنمای سفری بنویسد که درخواست را قبول می‌کند.

انتخاب مسیرهای دلخواه توسط کاربر

چنانچه مسافری تمایل به بازدید از مسیرهای پیش‌فرض را نداشته باشد؛ می‌تواند مسیر دلخواه خود را انتخاب کند. در این حالت، کاربر با انتخاب تعرفه، به قسمت خدمات تکمیلی که در اپلیکیشن موجود است رفته و مقاصد گردشگری موردنظر خود را وارد می‌کند.

نکته: در هر دو حالت مسیر پیش‌فرض یا وارد کردن مسیرهای دلخواه، کاربر باید تعداد نفرات موجود در این درخواست را مشخص کند. تعداد نفراتی که می‌توانند از این تور در غالب یک درخواست استفاده کنند تا سقف چهار نفر است.

بعد از در کردن این مراحل، کاربر ثبت درخواست را می‌زند. زمانی که درخواست توسط یک راهنمای سفر قبول شد؛ کاربر و راهنمای سفر می‌توانند مکالمه به‌صورت چت آنلاین یا تلفنی با یکدیگر داشته باشند. در این شرایط، مسیرهای انتخاب شده و قیمت نهایی سفر درخواست شده باید به تائید کاربر و راهنمای سفر رسیده و درباره جزییات با یکدیگر به توافق برسند.

همچنین اگر کاربران مسافر از عملکرد راهنمای سفر راضی بودند، می‌توانند در همان بخش خدمات تکمیلی به وی انعام دهند. مبالغ پیش‌فرض انعام‌ها در اپلیکیشن فعال شده است.

به چه صورت تعرفه گردشگری را برای تعداد نفرات بیشتر از چهار نفر درخواست کنیم؟

کاربرانی که تعداد نفرات آن‌ها بیشتر از چهار نفر است و قصد بازدید هم‌زمان از این تعرفه را دارند، می‌توانند دو یا چند درخواست هم‌زمان را در سامانه ثبت کنند. در حقیقت یکی از خدمات برجسته سامانه هوشمند ماکسیم، آن است که کاربران می‌توانند چندین درخواست را به‌صورت هم‌زمان در اپلیکیشن ثبت کنند و برای ثبت درخواست محدودیت وجود ندارد. این خدمت ماکسیم جهت رفاه حال کاربران طراحی شده تا بتوانند به‌صورت دسته‌جمعی سفری را انجام دهند که این آپشن تنها مربوط به تعرفه گردشگری نیست و کاربران می‌توانند برای تمامی تعرفه‌های موجود در سامانه از این آپشن استفاده کنند.

ماکسیم بعد از دریافت هم‌زمان چند درخواست خودرو برای تعرفه گردشگری از سمت کاربر، فورا دست‌به‌کار شده و چندین خودرو را برای کاربر و در یک‌زمان مشخص آماده می‌کند.

خدمت امکان رزرو سفر در تعرفه گردشگری

یکی از خدمات متمایز سامانه هوشمند ماکسیم، امکان رزرو سفرها در روز و ساعت دلخواه است. کاربران می‌توانند به‌راحتی سفرهای خود را در تاریخ موردنظر رزرو کنند تا زمان اجرای درخواست به‌سرعت انجام شود.

امکان رزرو سفر در تعرفه گردشگری از آن جهت حائز اهمیت است که کاربر با رزرو تعرفه، زمان کافی را برای مکالمه با راهنمای سفر، درباره جزییات تور را دارد.

مدت‌زمان اجرای تور گردشگری ماکسیم چقدر است؟

مدت‌زمان اجرای تور گردشگری ماکسیم حداقل از هشت ساعت در نظر گرفته شده است؛ اما ممکن است مدت‌زمان سفر با نظر راهنمای سفر و کاربر مسافر تغییر کند که تغییر زمان اجرا باید به توافق دو طرف برسد.

چه نوع خودروهای برای تعرفه گردشگری ماکسیم در نظر گرفته شده است؟

خودروهای در نظر گرفته شده برای تعرفه گردشگری ماکسیم، شامل خودروهایی با استاندار و راحتی بیشتر کاربران مسافر است. در این تعرفه خودروهای در نظر گرفته شده که کاربران در سفرهای طولانی‌مدت راحت باشند و با خیالی آسوده به بازدید بپردازند.

تعرفه گردشگری ماکسیم در چه شهرهای فعال است؟

در حال حاضر تعرفه گردشگری ماکسیم در شهر تهران فعال است و کاربران تهرانی می‌توانند برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری داخل شهر تهران و دیگر شهرهای ایران از آن استفاده کنند. در آینده نزدیک، کاربران شهرهای دیگر نیز می‌توانند از این خدمت جدید ماکسیم بهره‌مند شوند.

نکته حائز اهمیت آن است که کاربران تهرانی می‌توانند با انتخاب این تعرفه به بازدید جاذبه‌های گردشگری دیگر شهرهای ایران بپردازند. در حقیقت آن دسته از کاربران مسافری که به‌دنبال یک سفر گردشگری هستند، می‌توانند درخواست خود را ثبت و با راهنمای سفر درباره جزییات به توافق برسند. اما کاربرانی که تنها قصد جابه‌جایی شهری را دارند، می‌توانند از دو تعرفه بین‌شهری و بین‌شهری ویژه ماکسیم استفاده کنند.

سخن آخر

تعرفه گردشگری ماکسیم یک ایده خلاقانه و نوین است که افراد می‌توانند به‌راحتی از یک تور اختصاصی با همراهان موردنظر خود سفر را انجام دهند. این تور می‌تواند مناسب افرادی باشد که به‌صورت گروه‌های دوستانه یا خانوادگی به‌دنبال یک بازدید در مکان‌های مدنظر هستند.

نکته جالب دیگر این تعرفه آن است که برای پرداخت به مکان‌های گردشگری نیاز به پرداخت ورودی از سوی کاربر وجود ندارد؛ زیرا این مبالغ در قیمت نهایی تور محاسبه می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار