gardeshban.ir

مجمع الجزایر مالدیو در استوا قرار گرفته است و دارای آب و هوایی فوق العاده همراه با جاذبه های دیدنی خاصی است که می تواند گزینه مناسبی برای خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به این منطقه عالی و گذراندن تعطیلات رویایی برایتهان باشد.
کد خبر: ۳۹۱۶۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 29
گردشبان (gardeshban.ir) :

در این جزیره زیبا دغدغه انتخاب رستوران را نخواهید داشت، زیرا در هر قسمت یک رستوران یا کافه به چشم می خورد که باب میل شما باشد، بعضی از رستوران های این جزیره عجیب هستند و ارزش دیدن و غذا خوردن دارند؛ پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با Unusual Restaurants in Maldive آشنا کنیم؛ رستوران هایی که چند متر زیر اقیانوس هند قرار دارند و از سقف و دیوارهای شیشه ای این رستوران ها می توانید نمای زیر دریا را تماشا کنید و از حرکات جانوران آبزی لذت ببرید. 

رستوران های زیر آبی در کل دنیا به تعداد انگشت شماری هستند که در مالدیو به چند مورد از آنها دسترسی خواهید داشت؛ بنابراین همین حالا برای دیدن این رستوران ها و ثبت خاطرات فراموش نشدنی به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

رستوران های عجیب مالدیو

رستوران آبی ایتها


رستوران ایتها یکی از بهترین رستوران های جزیره مالدیو است که می توانید غذا خوردن را زیر پنج متر آب تجربه کنید. در این رستوران نمایی ۱۸۰درجه از عمق اقیانوس در برابر شما خواهد بود، همچنین از طعم غذاهای این رستوران لذت خواهید برد. در ابتدا برای ورود به رستوران ایتها باید از پله های مارپیچی اسکله پایین بروید و ایتها در لغت به معنای مادر مروارید است. این رستوران در واقع اولین رستوران زیرآبی جهان است که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده و تا سال ۲۰۱۷ نیز برنده سه جایزه جهانی در رابطه با رستوران های لوکس جهان شده است. 

در منوی این رستوران انواع غذاهای دریای تازه با قیمت بسیار بالا وجود دارند. رستوران Ithaa Undersea در بخشی از تفرجگاه جزیره کنراد هیلتون رانگالی قرار گرفته و تجربه ای منحصر به فرد برایتهان خواهد بود که در هیچ جایی از جهان چنین رستورانی را نخواهید دید، زیرا هنگام غذا خوردن کوسه های صخره ای را خواهید دید که از مقابل شما در حال عبور هستند، همچنین غذاهای جدید اروپایی با بهترین کیفیت در این رستوران سرو می شوند.

رستوران های عجیب مالدیو

رستوران ساب سیکس


این رستوران اولین نایت کلوب زیر آبی در دنیا محسوب می شود. در این رستوران مدل صندلی‌ ها و فضای رستوران اعماق اقیانوس را برایتهان تداعی می کند. لوسترهای این رستوران شبیه به مرجان‌ های آبی ‌رنگ و صندلی های نیز همانند خزه های دریایی هستند. در منوی رستوران Subsix به غذاهای عجیب دریایی دسترسی خواهید داشت که از طعمشان سیر نخواهید شد.


رستوران های عجیب مالدیو

رستوران SEA


این رستوران در هتل لوکس آنانترا کی هاواه مالدیو واقع شده است و تجربه‌ بی نظیری هنگام غذا خوردن تجربه خواهید کرد، علاوه بر غذا خوردن در زیرآب می توانید انواع نوشیدنی، پرتاب دارت و رقص را نیز تجربه کنید. منوی رستوران سی شامل غذاهای بین‌المللی و دریایی است.


رستوران های عجیب مالدیو

رستوران Unversea 5.8


رستورانی عجیب که در همان لحظه ورود شگفت زده خواهید کرد، زیرا این رستوران یکی از بزرگترین رستوران های شیشه ای در عمق 5.8 متری از سطح دریا است و به عنوان بزرگترین رستوران زیر دریایی تمام شیشه ای دنیا شناخته می شود و به جرات می توان گفت یکی از جالب ترین و عجیب ترین رستوران های مالدیو است. 

در این رستوران دو وعده غذایی ناهار و شام سرو می شود و ظروف مورد استفاده در این رستوران شبیه به اجسام زیر دریایی است. همچنین غذاهای این رستوران بسیار لوکس و گران هستند، فقط توجه داشته باشید که به این رستوران فقط بزرگسالان می توانند وارد شود و افراد زیر ۱۵ سال اجازه ورود ندارند. این رستوران در اواخر سال 2016 میلادی افتتاح شده است و با بقیه رستوران های زیر دریایی قابل قیاس نیست.


رستوران های عجیب مالدیو

کافه ایبری


کافه ایبری (Iberry Café) در واقع محلی برای غذا خوردن در کنار محلی ها است. این رستوران جزو بهترین و محبوب ترین رستوران های مالدیو به شمار می رود. فضای این رستوران همواره جذاب است و انواع غذاهای محلی در اینجا سرو می شود. یکی از غذاهای محلی بسیار مشهور ماهی با ادویه‎‌ کاری و میگو با برنج سرخ شده است، همچنین در کنار غذا می توانید آبمیوه های متنوعی سفارش دهید و لذت ببرید.


موراکا


این رستوران روی دریا و در انتهای یک اسکله قرار گرفته است. از این رستوران می توانید مناظر بی نظیری از اقیانوس و جزیره میریحی را تماشا کنید. در قسمتی از این رستوران سالنی را خواهید دید که دارای کفی شفاف است و از این قسمت می توانید دریا را تماشا کنید.

 دیوارهای رستوران Muraka چوبی است و با موج های دریا به آرام بخش ترین و لوکس ترین رستوران ها تبدیل شده است. غذاهای دریایی محلی این رستوران نیز دارای طعم های متفاوت و خاصی هستند که مشتریان را شگفت زده می کنند. مخصوصا اگر ماهی مخصوص سرآشپز را سفارش دهید مراقب انگشتان خودتان باشید.


رستوران های عجیب مالدیو

کافه جاز


در این رستوران ترکیبی از غذاهای مالدیو و بین المللی سرو می شود. Jazz Café یکی از کافه های محبوب در میان کهنسالان، بزرگسالان و جوانان و توریست هاست و معمولا در کافه جاز موسیقی زنده نواخته می شود و با سفارش غذا در این رستوران لحظات نابی را تجربه خواهید کرد. منوی غذاهای کافه جاز هر چند روز یکبار تغییر می کند تا به مشتریان غذاهای جدید ارائه دهند و باعث ترغیبشان شوند.


قصر سیچوان


رستورانی برای غذاهای چینی است که جزو رستوران های مالدیو محسوب می شود و دارای غذاخوری اصلی و چندین سالن خصوصی است که هرکدام به نام یکی از شهرهای چین نامیده می شوند. منوی رستوران Palace Sichuan دارای گزینه های فوق العاده ای است که مواد غذایی مورد نیاز مستقیما از چین وارد این جزیره می شوند و طعم خاصی دارند.

رستوران های عجیب مالدیو

خانه دریایی


این رستوران در طبقه اول پایانه کشتی در جزیره مالدیو واقع شده است و دکوراسیون این رستوران دارای فضای باز مشرف به بندر ماله است، همچنینSea House چشم انداز زیبایی از اقیانوس هند و تالاب های اطراف این شهر را دارد که غذاهایی بسیار متنوع با قیمت مناسب در رستوران خانه دریایی سرو می شوند.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار