gardeshban.ir

در مطلب زیر با مکان‌های خطرناک و ممنوعه روی کره زمین آشنا می‌شوید.
کد خبر: ۳۹۷۹۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰-1400 February 15
گردشبان (gardeshban.ir) :

زمین پر از راز‌های نهفته و راه‌های نرفته و شگفت آوری است که منتظر کشف شدن هستند و شرط اول برای پیمودن این راهها، داشتن یک روحیه ماجراجویانه است.

مکان‌های خطرناک، حفاظت شده و خاص زیادی برای دیدن وجود دارد که در ادامه قصد داریم تعدادی از این مکان‌های ممنوعه‌ را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

۱۰. RAF Menwith Hill

RAF Menwith Hill یکی از پایگاه‌های نیروی سلطنتی بریتانیاست. این مرکز مسئولیت جمع آوری اطلاعات مخابراتی و ارتباطی و عملیات جاسوسی برای بریتانیا و ایالات متحده را انجام میدهد. بدین معنا که اگر توطئه‌ای در کار باشد و یا موشکی در هر جایی شلیک شود، پیش از همه RAF خبر دار میشود.

۹. مرکز داده‌های گوگل

مرکز داده‌های گوگل اولین مرکز داده‌های گوگل است که حاوی اطلاعات حساس در مورد خیلی از انسان‌ها است و به شدت از آن محافظت میشود.

۸. Bohemian Grove

Bohemian Grove اعضای خود را از بین افراد قدرتمند انتخاب میکند و اعضای خود را از بین افراد قدرتمند انتخاب میکند و افراد معمولی جایی در آن ندارند. اعضای آن معمولا از بین رئیس جمهور‌ها و مدیران کمپانی‌های بسیار بزرگ نفتی و اقتصادی هستند. این باشگاه هر سال یک جشن بزرگ راه میندازد که خوانندگان معروف در این جشن به هنرنمایی میپردازند و فقط مخصوص اعضاست.

۷. آرشیو سری واتیکان

در آرشیو سری واتیکان لیست مکاتبات و اسناد مربوط به دولت واتیکان و شخص پاپ نگه داری میشود. این آرشیو در یک کتابخانه‌ی بسیار بزرگ قرار دارد و گفته میشود که اگر قفسه‌های این کتابخانه را در کنار هم قرار دهیم، طول آن به هشتاد و پنج کیلومتر میرسد. در این آرشیو از زمان بسیار قدیم نگه داری میگردد، ولی اسنادی که بعد از سال ۱۹۳۹ جمع آوری و نگه داری میگردد، فوق سری بوده و هیچ کس اجازه بازدید از آن را ندارد. فقط افراد خاصی میتوانند از اسنادی قدیمی‌تر بازدید نمایند.

۶. Lascaux

Lascaux نام مجموعه‌ای از غار‌های مختلف در جنوب غربی فرانسه است. به گفته‌ی بعضی تعدادی از بهترین آثار‌ها با قدمت ۱۷۰۰۰ هزار سال وجود دارد. این غار‌ها قبلا برای دیدن مردم و کارشناسان باز بوده، ولی در حال حاضر هیچ کسی حق بازدید از آن‌ها را ندارد. حتی کارشناسان علمی و باستانی.

۵. ایستگاه زمینی پاین پگ

ایستگاه زمینی پاین پگ در استرالیا قرار دارد. این ایستگاه سری توسط آمریکا و دولت استرالیا اداره میگردد و می گویند که اداره کننده اصلی این ایستگاه کسی نیست جز CIA.

۴. Metro ۲

 مترو ۴. Metro ۲ در روسیه قرار دارد که در زمان ژوزف استالین ساخته شده. این مترو قبلا توسط ک گ ب شوروی استفاده میشده و گمان میرود در حال حاضر این مکان توسط سازمان برنامه‌های خاص، هیئت مدیره ریاست جمهوری و وزارت دفاع روسیه اداره میشود.

۳. Pyongyang

اتاق شماره ۳۹ در پیونگ یانگ یک دفتر مخفی رهبر کره شمالی است که گمان میرود در ان اتاق عملیات پولشویی ارز‌های خارجی برای رهبر کره شمالی انجام میگردد و طبق بعضی گفته ها، رهبر کره شمالی از این اتاق، عملیا قاچاق مواد مخدر را نیز هدایت میکند.

۲. Mezhgorye

شهر Mezhgorye  در روسیه واقع شده است که یک شهر ممنوعه میباشد. گفته میشود پایگاه سری اتمی روسیه در این مکان است. دو گردان نظامی در این شهر مستقر است تا چشم کنجکاوان را دور نگه دارد.

۱. منطقه ۵۱

۱. منطقه ۵۱  در ایالت نوادا قرار دارد. میگویند اکثر آزمایشات نظامی سیستم‌های نوین پروازی و جنگ افزار‌های فوق پیشرفته آمریکا در این مکان انجام میگردد. هیچ کس نمیداند که در این مکان چه میگذرد. چون حتی کارکنان آنجا هم با دنیای بیرون هیچ تماسی ندارند. خیلی‌ها باور دارند که در منطقه‌ی ۵۱، بقایای یک سفینه فضایی کرات دیگر وجود دارد که در سال ۱۹۴۷ در ایالت نیومکزیکو سقوط کرده و به این مکان آورده شده است.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار