gardeshban.ir

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین مجتمع فرهنگی، گردشگری و آموزشی کشور در شهرستان احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۲۱
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰-1400 February 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
فاطمه مقصودی امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: بزرگترین مجتمع فرهنگی، گردشگری و آموزشی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع شامل امکانات و تجهیزات فرهنگی و وروزشی و علمی و اموزشی برای استفاده دانش اموزان و فرهنگیان در بروجرد احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث این مجتمع توسط خیرین احداث می‌شود، تصریح کرد: این مجتمع دارای استخر، سالن آمفی تئاتر، کلاس‌های آموزشی و ... است که بهترین اساتید را در این مجتمع خواهیم داشت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان دارای حدود ۵۰ هزار دانش‌آموز است آموزش و پرورش شهرستان ۲ ناحیه خواهد شد و این موضوع از وزارتخانه در حال پیگیری است.

مقصودی با اشاره به تامین مسکن برای فرهنگیان، اضافه کرد: اقداماتی برای تامین مسکن فرهنگیان از مسکن ملی انجام شده که به زودی به اطلاع فرهنگیان خواهد رسید.

وی بیان کرد: همچنین با پیگیری های مستمر از بنیاد مسکن کشور تعداد ۲۵۰ واحد مسکن برای محرومان گرفته شده که در بروجرد ساخته خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر و محرومان تعداد ۸۰۰۰ بسته معیشتی و حدود ۲ میلیارد تومان وام کم بهره برای محرومان در شهر و روستا توزیع شده است.

مقصودی اظهار کرد: اداره نوسازی مدارس با پیگیری‌های متعدد در شهرستان فعال شده و با توجه به اینکه ۷۶ درصد مدارس شهرستان تخریبی هستند نوسازی تعدادی از مدارس در دست اقدام بوده و برخی از بانک‌ها نیز پای کار آمده‌اند.

وی با اشاره به تجهیزات مدارس، افزود: بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات برای مدارس گرفته شده و ۲۰۰ میلیون تبلت خریداری شده و بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار