gardeshban.ir

گزارش/
طبق اعلام سفیر ایران در روسیه، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران روز یکشنبه (امروز) به مسکو سفر و سند اجرایی موافقتنامه لغو روادید گردشگری گروهی بین دو کشور را امضا می‌کند.
کد خبر: ۴۱۰۴۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰-1400 March 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه در پیامی در شبکه مجازی خود درباره سفر «علی اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری «تاس»،  سفیر ایران در روسیه طی پیامی در صفحه فیسبوک خود از خیز دو کشور برای لغو روادید گردشگری گروهی خبر داد.

بنا بر گزارش این رسانه روس، کاظم جلالی در این مطلب نوشت: «امروز (یکشنبه) علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مسکو می‌آید تا برای لغو روادید برای گروه‌های گردشگری یک توافق امضا کند».

به گفته جلالی، طبق این توافق گزدشگران هر دو کشور از طریق شرکت‌های معتبر قادر به سفر به ایران و روسیه با روادید گروهی خواهند بود. سفیر ایران در روسیه افزود، گردشگری اساسی برای توسعه روابط بین ایران و روسیه است

کاظم جلالی هفته گذشته در خصوص سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران به مسکو در توییتر توضیحاتی داده بود.

این دیپلمات ایرانی مستقر در پایتخت روسیه نوشته بود، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان هفته آینده برای امضای سند اجرایی موافقتنامه لغو روادید گردشگری گروهی به مسکو خواهد آمد .

در توییت جلالی تصریح شده بود: «گردشگری عامل مهمی در شناخت مردم دو‌کشور و پشتوانه‌ای محکم برای گسترش مناسبات ایران و روسیه  بشمار می‌رود . ارتقا و ایجاد توازن در حوزه‌های همکاری در دستور کار سفارت قرار دارد».
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار