gardeshban.ir

اگر می‌خواهید عشق خود را تحت تاثیر قرار داده و او را به یک شام رمانتیک دو نفره دعوت کنید سری به یکی از رستوران‌های «پوکت» (Phuket) بزنید.
کد خبر: ۴۱۲۷۷
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰-1400 March 22
گردشبان (gardeshban.ir) :

رستوران‌های پوکت با محیطی عالی و دنج، غذاهای معرکه، مناظر حیرت‌آور و مسحور کننده و کارکنان حرفه‌ای قطعاً تجربه‌ای فوق‌العاده را به شما هدیه می‌کنند تا در فضای رمانتیک و عاشقانه آن، عشق خود را جشن بگیرید. در ادامه 10 رستوران برتر رمانتیک در شهر پوکت را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. لا گریتا

رستوران ایتالیایی «لا گریتا» (La Gritta) بی‌شک یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های پوکت به شمار می‌رود و از دو بخش مجزا با طراحی مدرن تشکیل شده است. لا گریتا به غیر از فضای سرپوشیده، در فضای باز نیز محیط غذاخوری دارد و «لا گریتا تراس» که در طبقه دوم قرار گرفته، با محیطی دنج و مدرن پذیرای گردشگران است. مناظر خیره کننده «خلیج پاتونگ» (Patong Bay)، صدای برخورد امواج به ساحل و نسیم خنک دریا حتماً لذت شما از یک شام عالی در زیر آسمان پر ستاره را دو چندان خواهد کرد.

رستوران لا گریتا پوکت

2. مام تریز کیچن

چنانچه به رستوران «مام تریز کیچن» (Mom Tri's Kitchen) بروید قطعاً در کنار دیزاین عالی این مجموعه از غذاهای معرکه آن لذت بیشتری خواهید برد. حرکت ماهی‌ها در استخرهای سنگی و باغی با چشم اندازی زیبا، مکمل جلال و شکوه فضای داخلی آن شده است که به لطف گارسون‌های خوش رفتار و موسیقی زنده یک شب رمانتیک را برای شما و عشق‌تان رقم خواهد زد.

بهترین رستوران های پوکت

3. جوز داونسترز

«جوز داونسترز» (Joe’s Downstairs) یکی از معروف‌ترین رستوران‌های پوکت به حساب می‌آید و در محلی حیرت‌آور واقع شده، پس می‌توانید در کنار مناظری فوق‌العاده از دریای «آندامان» (Andaman)، از یک غذای عالی لذت ببرید. سرآشپز معروفش که در ترکیب طعم‌ غذاهای مختلف استاد است، غذاهای لذیذی را پیشکش شما می‌کند که به لطف چیدمان مدرن و محل معرکه رستوران برای یک شب رمانتیک چیزی کم نخواهید داشت.

رستوران جوز داونسترز پوکت

4. دیاوولو

از آنجا که رستوران «دیاوولو» (Diavolo) در محلی شگفت‌آور در ساحل غربی پوکت قرار گرفته، می‌توانید هنگام صرف شام به تماشای تلألو غروب خورشید در آب دریا و نور خورشید در افق بنشینید یا روی تراس چوبی آن نوشیدنی خود را میل کرده و از وزش نسیم ملایم دریا لذت ببرید. در ضمن این رستوران در یکی از استراحتگاه‌های پنج ستاره پوکت پذیرای شما گردشگران است.

رستوران دیاوولو پوکت

5. آن د راک

«آن د راک» (On the Rock) یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های پوکت به شمار می‌رود که خانواده‌ها، افراد عاشق و گردشگران از خوردن غذاهای دریایی تازه در محیط عالی آن لذت می‌برند. این رستوران روی صخره‌ای در استراحتگاه «مارینا» (Marina) واقع شده و قدمتی بیش از 30 سال دارد.

بهترین رستوران های پوکت

6. وک پاگودا کیچن

پیشنها می‌کنیم سری به «وک پاگودا کیچن» (Wok Pagoda Kitchen) بزنید و غذاهای فوق‌العاده سرآشپز معروف بین‌المللی آن را امتحان کنید. این رستوران در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته چرا که روی تپه‌ای مشرف به «خلیج چالونگ» (Chalong bay) ساخته شده و در صورتی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد حتی می‌توانید «خلیج فانگ نا» (Phang Nga Bay) را هم ببینید.

رستوران وک پاگودا کیچن پوکت

7. دا مائوریتسیو

هر وقت صحبت از یک رستوران رمانتیک و مدرن می‌شود که در عین حال غذاهایی با کیفیت عالی نیز داشته باشد، معمولاً  همه فکرها به سمت نیویورک، لندن، پاریس و ... می‌رود، اما در رستوران «دا مائوریتسیو» (Da Maurizio) نیز می‌توانید این ویژگی‌ها را پیدا کنید. این رستوران شاید از نظر استاندارهای محلی گرانقیمت به نظر برسد، اما در سطح بین‌المللی و یک کشور جنوب آسیایی بهترین نوشیدنی، غذا و سرویس را تقدیم شما خواهد کرد.

بهترین رستوران های پوکت

8. سیزل

رستوران «سیزل» (Sizzle) واقع در تپه‌های جنوب پاتونگ، چشم اندازی معرکه نسبت به دو ساحل باشکوه و غروب خورشید دارد. این رستوران روف تاپ مختص سرو استیک بوده و از آنجا که فقط 32 صندلی دارد، فضایی دنج و رمانتیک برای لذت از یک شام عاشقانه محسوب می‌شود. غذا خوردن در این رستوران پنج ستاره با وجود یک سرآشپز معروف مطمئناً تجربه‌ای متفاوت خواهد بود.

رستوران سیزل پوکت

9. الد سیام

رستوران «الد سیام» (Old Siam) در ساحل خصوصی یک استراحتگاه قدیمی و در عین حال لوکس قرار گرفته و مکانی عالی برای خوردن یک غذای اصیل تایلندی در محیطی آرامبخش است. جالب است بدانید اینجا از معدود رستوران‌های پوکت به شمار می‌رود که می‌توانید پایتان را در شن فرو کنید و از غذای تایلندی خود لذت ببرید.

رستوران الد سیام پوکت

10. بلک جینجر

رستوران «بلک جینجر» (Black Ginger) در وسط یک تالاب قرار گرفته و دسترسی به آن با قایق امکانپذیر است. بسیاری از مواد غذایی این رستوران محصول باغ ارگانیک آن بوده و تازه هستند، پس می‌توانید در محیطی مدرن،  غذاهای سنتی تایلندی  را نوش جان کنید، به خصوص که برخی از این غذاها به ندرت در رستوران‌های دیگر سرو می‌شوند.

بهترین رستوران های پوکت


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار