gardeshban.ir

گرچه ژنو در مکانی دور از دریا قرار گرفته، اما به لطف وجود دریاچه دیدنی ژنو، از مناظر دلفریب و شگفت انگیز ساحلی محروم نمانده است.
کد خبر: ۴۱۳۵۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰-1400 March 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
گرچه ژنو در مکانی دور از دریا قرار گرفته، اما به لطف وجود دریاچه دیدنی ژنو، از مناظر دلفریب و شگفت انگیز ساحلی محروم نمانده است. 

این دریاچه که در شمال رشته کوه های آلپ و در مرز بین کشورهای فرانسه و سوئیس واقع شده است، جزء محبوب ترین اماکن دیدنی ژنو محسوب می شود و در فهرست برترین جاذبه های گردشگری سوئیس، فهرستی که توسط بسیاری از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ژنو تهیه شده، قرار گرفته است. 

وجود چشم اندازهایی شگفت انگیز و مناظری مسحورکننده در نزدیکی این دریاچه موجب گردیده است که برخی از گردشگران، به جای بازدیدی چند ساعته از این جاذبه، نمای شگفت انگیز دریاچه ژنو را با رزرو اتاقی در تفریحگاه های ساحلی ژنو (به انگلیسی: Geneva Beach Resorts) در تمام طول اقامت در پیش چشمان خود داشته باشند. 

اگر شما نیز قصد خرید بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به این مقصد جذاب را در سر دارید، این مطلب شما را در انتخاب برترین تفریحگاه ساحلی ژنو برای اقامت در این شهر دیدنی یاری خواهد رساند.

تفریحگاه ساحلی هاربر شورز

برای گردشگرانی که قصد دارند در چند متری دریاچه ژنو اقامت کنند، تفریحگاه هاربر شورز (به انگلیسی: Harbor Shores on Lake Geneva) درست همان جایی است که در پی آنند. این تفریحگاه مجهز که در قلب شهر ژنو واقع شده، با موقعیت مکانی بسیار مناسب خود نه تنها امکان تماشای طبیعت دل انگیز و رویایی ساحل ژنو را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سوئیس فراهم آورده، بلکه دسترسی به ساحل درخشان و دلفریب ریویریا را در اندک زمانی امکان پذیر کرده است. 

خوب است بدانید که این تفریحگاه در ۵ طبقه احداث گردیده و از واحدهای اقامتی دلبازی که نمای سراسرنمایی از دریاچه ژنو را در قاب خود به دام انداخته اند، تشکیل شده است. 

ارائه تجهیزات اقامتی مختلفی نظیر تلویزیون صفحه تخت، شومینه، پخش کننده دی وی دی، قهوه جوش، چای ساز، مبلمانی شیک و تخت خواب هایی راحت همراه با امکانات رفاهی فراوانی از قبیل پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده و روباز، محوطه بازی کودکان، سونا، باشگاه بدنسازی، نوشگاه، رستوران و اسپا و همچنین تفریح های چهار فصلی چون، موج سواری، قایق رانی، بالون سواری و اسکی، همگی دست به دست هم داده اند تا آسایش و رفاه صد در صدی میهمانان تضمین گردد و هیچ گردشگری، هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در هاربر شورز احساس نکند.


تفریحگاه ساحلی ابی ریزورت اند اوانی اسپا

ابی ریزورت اند اوانی اسپا (به انگلیسی: Abbey Resort and Avani Spa) صرفا تفریحگاهی ساحلی نیست، بلکه نوعی باشگاه تندرستی و سلامت به حساب می آید. اختصاص ۱۷ سالن مجهز و مجزا برای بازیابی و بهبود سلامت روحی و جسمانی میهمانان، خود گواه آن است که این تفریحگاه، آرامش ذهنی و جسمی میهمانان خود را در اولویت قرار داده است. 

از خدمات ماساژ بافت عمیق گرفته تا آب درمانی و رایحه درمانی، کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز برای بازیابی آرامش و آسایشی که در زندگی پرتکاپو و استرس زای دنیای مدرن ما از دست رفته، در این مکان گنجانده شده است تا تفریحگاه ابی ریزورت اند اوانی اسپا به مرکزی برای اسپا درمانی مبدل گردد.

افزون بر این موارد، امکانات رفاهی مختلفی از قبیل استخر، سالن آرایشی، سونا، حمام بخار، میز بیلیارد، فروشگاه، باغ، اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ در این مکان تعبیه شده اند تا میهمانان هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در این تفریحگاه احساس نکنند. ناگفته نماند که طیف وسیعی از تفریحاتی هیجان انگیزی نظیر اسکی، ماهیگیری، والیبال ساحلی، طبیعت گردی و گلف در این مکان امکان پذیر است و در صورت تمایل میهمانان، انجام هماهنگی های لازم برای شرکت در کلاس های اروبیک، پیلاتس و یوگا صورت خواهد گرفت.

تفریحگاه ساحلی د ژنوا این

این تفریحگاه خوش منظره با نرخ های اقتصادی و مناسب خود، بهترین مکان برای اقامت خریداران بلیط هواپیما ژنو و گردشگرانی است که دوست دارند با صرف هزینه ای نه چندان گزاف، در نزدیکی دریاچه تماشایی ژنو اقامت کنند و از مزایای سکونت در کنار تفریحگاهی ساحلی بهره مند گردند. د ژنوا این (به انگلیسی: The Geneva Inn) شاید از لحاظ امکانات در حد و اندازه تفریحگاه های ساحلی چند ستاره و مجلل ژنو نباشد، اما از لحاظ تجهیزات اقامتی و چشم انداز، هیچ کم و کاستی نسبت به تفریحگاه هایی با نرخ دو برابر خود ندارد. 

از آنجایی که تفریحگاه د ژنوا این در نزدیکی برخی از برترین اماکن دیدنی ژنو نظیر تئاتر موسیقی آلپاین ولی، موزه دریاچه ژنو، زمین بازی گلف پارادایس پارک و اسطبل دان پچ واقع شده است، امکان استفاده از کلیه امکانات این جاذبه های گردشگری و انجام تفریحات سرگرم کننده و مهیجی نظیر بالون سواری، اسب سواری و بازی گلف در این مکان برای میهمانان فراهم گردیده است. 

لازم است ذکر گردد که پستی و بلندی های زمین اطراف اقامتگاه د ژنوا این، این امکان را برای میهمانان بوجود آورده که در فصل زمستان و در زمانی که سطح زمین یخ می بندد، ورزش های هیجان انگیزی نظیر اسکیت و اسکی روی یخ را در این مکان تجربه کنند. 

رستوران، نوشگاه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، آسانسور، باغ و اتاق هایی خوش منظره (رو به دریاچه ژنو) و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، کمد، مبلمان، تخت خواب، سشوار و تراس از جمله امکانات و تجهیزات رفاهی بی شماری است که در طول اقامت در تفریحگاه د ژنوا این از وجودشان بهره مند خواهید گشت.

تفریحگاه ساحلی د کوو آف لیک ژنو

اگر سطح توقع شما از اقامت در تفریحگاهی ساحلی بسیار بالاست، حتما اتاقی را در تفریحگاه د کوو آف لیک ژنو (به انگلیسی: The Cove Of Lake Geneva) برای خود رزرو کنید، چراکه این تفریحگاه با ارائه امکاناتی در حد استانداردهای جهانی هتل های ۵ ستاره و خدماتی فراتر از دیگر تفریحگاه های ساحلی ژنو قادر به کسب رضایت صد در صدی شماست. 

رستوران، فروشگاه و استخر روباز و سرپوشیده در کنار مرکز تناسب اندام در این تفریحگاه قرار داده شده تا کلیه نیازهای اقامتی شما را رفع گرداند. همچنین تعداد ۲۲۲ گزینه اقامتی مبله و مجهز به کلیه وسایل شیک و مدرن اقامتی نظیر چای ساز، قهوه جوش، یخچال، تلویزیون، اتو، وان حمام، ماشین ظرفشویی، پخش کننده دی وی دی، سشوار، مایکروفر، تلفن و لوازم بهداشتی و استحمام در واحدهای اقامتی این تفریحگاه تعبیه شده تا هیچ کم و کاستی برای میهمانان در طول اقامت در تفریحگاه د کوو آف لیک ژنو وجود نداشته باشد. 

ناگفته نماند که موقعیت جغرافیایی تفریحگاه و قرار گرفتن در نزدیکی ساحل دلنواز دریاچه ژنو و در نتیجه برخورداری از تفریحات مهیج و مفرحی که این منطقه به شما عرضه می دارد، خود مزیت بزرگی است که به تنهایی خرید بلیط هواپیما ژنو را برای اقامت در این تفریحگاه ساحلی دلپذیر توجیه کرده است.

تفریحگاه ساحلی گراند ژنوا ریسورت اند اسپا

تفریحگاه ساحلی گراند ژنوا ریسورت اند اسپا را در چهار کیلومتری مرکز شهر و دریاچه ژنو، در مکانی دنج و ساکت و برفراز تپه هایی ناهموار خواهید یافت. شاید بپرسید که چرا این تفریحگاه در مکانی دورتر از دریاچه ژنو و مرکز شهر واقع شده است؛ پاسخ این سوال را زمانی خواهید یافت که قدم در آن بگذارید: تنفس در هوای بسیار پاکیزه و تماشای نمای شگفت انگیز و خیره کننده دریاچه ژنو برفراز تپه های سرسبز از امتیازاتی است که تفریحگاه ساحلی گاند ژنوا ریسورت اند اسپا (به انگلیسی: Grand Geneva Resort & Spa) به میهمانان خود عرضه می کند. 

گفتنی است که وجود بیش از ۳۵۰ واحد اقامتی و ۲۸ ویلا در این تفریحگاه، دست هر گردشگری را در انتخاب بهترین و مناسب ترین مکان برای اقامت باز خواهد گذاشت و امکان انتخاب مکانی متناسب با بودجه و امکانات دلخواه را برای هر فردی با هر سلیقه ای فراهم خواهد ساخت. 

افزون بر موارد فوق، امکانات رفاهی چهارفصل و مختلفی نظیر زمین گلف استاندارد، محوطه وسیعی برای ورزش اسکی و اسنوبورد، خدمات اسپا، رستوران، استخر، کافی شاپ، محوطه اسب سواری و خدماتی از قبیل ماساژ و سالن زیبایی در طول اقامت در این تفریحگاه به تمامی میهمانان و خریداران بلیط هواپیما ژنو ارائه خواهد شد تا خاطره خوش اقامتی بیادماندنی از سفر به ژنو را با خود به خانه ببرند.

آشنایی با برترین تفریحگاه ساحلی ژنو +عکس

آشنایی با برترین تفریحگاه ساحلی ژنو +عکس


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار