gardeshban.ir

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۲ با حضور نمایندگان ایران، هم‌زمان با نیمه دوم ژانویه سال نو میلادی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۴۲
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰-1400 March 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی اعلام کرد که نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا همچون سال‌های گذشته از ۱۹ تا ۲۳ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی برگزار خواهد شد. این در حالی است که چهل و یکمین دوره برگزاری نمایشگاه فیتور در سال ۲۰۲۰۱ به‌دلیل اپیدمی کرونا، تا بهار امسال به تعویق افتاد و با پنج ماه تأخیر، از ۲۹ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۴۰۰ با بهره‌گیری از نسخه ویژه فیتور لایو و برگزاری هم‌زمان حضوری، برپا شد. 

اقدام فیتور و تلاش برای جلوگیری از لغو و عدم برپایی نمایشگاه، کمک شایانی به تقویت پیام اهمیت صنعت گردشگری و نیاز فوری به احیای آن کرد؛‌ به‌طوری که بسیاری از مقاصد و شرکت‌ها با استفاده از نسخه ویژه فیتور لایو، حضور خود را در فیتور ۲۰۲۱ تثبیت کردند؛ با این حال، فیتور ۲۰۲۲ همچون سال‌های گذشته از ۱۹ تا ۲۳ ژانویه برگزار خواهد شد. 

ایران نیز به‌عنوان یکی کشورهایی که برای توسعه صنعت گردشگری در دوران پساکرونا تلاش می‌کند، قصد دارد در این دوره از فیتور نیز حضور داشته باشد. ازاین‌رو، کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زمینه حضور فعالان گردشگری کشور در این رویداد جهانی را فراهم خواد کرد. 

چهل‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور از ۲۹ دی‌ماه تا ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید دایر خواهد شد. علاقه‌مندان قادر خواهند بود جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ایران مراجعه فرمایند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار