gardeshban.ir

گزارش/
پس از روند نزولی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای جهان، بسیاری از پروازهای خارجی از سر گرفته شده است و هم‌اکنون پروازها از مبدا ایران به ۲۳ مقصد مختلف برقرار است.
کد خبر: ۴۱۵۵۳
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰-1400 March 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
در نتیجه کاهش روند ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای مختلف، پروازهای خارجی از مبدا ایران نیز روز‌به‌روز افزایش می‌یابد و مقاصد مختلف از دو فهرست کشورهای ویژه دارای واریانت انگلیسی و فهرست کشورهای پرخطر خارج می‌شوند. 

هم‌اکنون پروازهای خارجی از مبدا ایران به ۲۳ کشور در حال انجام است و انتظار می‌رود که در روزهای آتی، پروازهای ایران به کشورهای بیشتری از سر گرفته شود. 

در حال حاضر کشورهای آلمان، ترکیه، اتریش، کویت، هند، انگلستان، ایتالیا، لبنان، قطر، امارات، سوریه، چین، ونزوئلا، عمان، ارمنستان، قزاقستان، افغانستان، عراق، تاجیکستان، روسیه، تایلند، مالزی و گرجستان مقاصد پروازهای خارجی ایران را تشکیل می‌دهند.

از سوی دیگر و بنا بر آخرین اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری، سفر به کشورهای دارای واریانت انگلیسی شامل هند، بوتسوانی، برزیل، جمهوری چک، عراق، استونی، ایرلند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، اسلواکی، آفریقای جنوبی و زامبیا همچنان ممنوع است و پروازی به این کشورها برقرار نمی‌شود.

همچنین سفر به کشورهای فرانسه، پاکستان، آلبانی، آندورا، بحرین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، کلمبیا، مصر، اکوادور، مجارستان، اردن، کوزوو، لتونی، مالت، مولداوی، مونتگرو، مقدونیه شمالی، فلسطین، سنت لوسیا، صربستان، سیشل، اسلوانی، سوئد و تانزانیا که دارای میزان بالایی از شیوع ویروس کرونا هستند و فهرست کشورهای پرخطر را در تشکیل می‌دهند نیز با محدودیت‌ها و پروتکل‌های ویژه‌ای انجام می‌شود.

انتظار می‌رود که در روزهای آینده و با توجه به فروکش پاندمی، کشورهای بیشتری در سبد پروازهای خارجی ایران قرار بگیرند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار